donderdag 18 juli 2013

Welkom thuis....

Hallo allemaal,

En het is zomer in de ogen.....van ons allemaal toch?
Lang op gewacht en toch nog gekomen....
En omdat mijn hobbyhokkie 's middags in de zon staat en het daar +/- 30 graden wordt, moet ik er vroeg uit als ik nog wat kaartjes wil maken.

Ik had nog een opdracht om 2 kaartjes te maken voor thuiskomers van de vakantie. Die heb ik vanmorgen afgemaakt. Nu nog mijn administratie bijwerken en dan vanmiddag heerlijk van de zon genieten!




Ook hebben we gisteravond nog gefreubeld bij een vriendin. Leuk om te doen. Haken (niet mijn ding, maar was gelukkig al gedaan pffff......), spelen met badschuim en kaarsvet. Helemaal te gek. En zo maak je voor weinig geld ook nog eens een heel leuk kadootje.


Ik kom nog 1 keer weer met een reminderkaart voor de Challenge, en daarna ga ik lekker vakantie vieren in Valkenburg.
Voor nu wens ik jullie heerlijke dagen en maak je niet te druk, kan na de zomer wel weer......

Liefs, Monique


12 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Je kaartje is echt superleuk en het dienblad met de spulletjes ook..leuk dat froezeltje langs de hals van de fles..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Ans,

      Zo simpel kan zo mooi worden.
      Froezeltje heb ik nog nooit van gehoord maar klinkt wel heel lief.

      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  2. Hoi Monique,
    Je hebt een prachtige welkom thuis kaart gemaakt, super leuke items zie ik er op! En je dienblaadje ziet er ook heel gezellig uit! En reken maar dat ik heerlijke dagen heb, ik woon zo'n beetje buiten!
    Ik wens je een heerlijke vakantie in Valkenburg!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook fijne vakantie Gerie.
      Ik wou dat er een vind ik leuk knop op blogger zat met een hele grote smiley. Dan zou ik hem zo vaak gebruiken. Maar doen we het gewoon zo.
      :-) Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  3. Hoi Monique,
    superleuk je kaart met al die details die zo toepasselijk zijn! Je spulletjes op het dienblaadje zien er ook geweldig uit.
    En het gaat goed met je challenge. Ik ha zo met nog meer kaarten mee kunnen doen, heb de smaak van de kerstkaarten te pakken...
    Als ik je niet meer 'spreek'.....heel fijne tijd in het mooie Zuid-Limburg!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerjanne,

      Dank je wel voor je complimentjes....krijg ik zoooooo'n smile van op mijn toet.

      Ik maak dit weekend nog een kerstkaart en dan gooi ik het bijltje er 2 weekjes bij neer. Anders komen we niet weg ben ik bang.

      En we gaan genieten hoor!
      Lieve groetjes,
      Monique

      Verwijderen
  4. Hoi Monique,

    Heel mooie, stijlvolle kaart is het geworden. Knap!!
    Je presentje van badschuim en kaars mag er ook wezen. Zo leuk, joh...

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Claudia,

    En dat met dit mooie warme zomerweer en dan nog kunnen freubelen.....

    Warme groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi monique wat is dat allemaal prachtig en ook je dienblad is zo leuk.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca, het staat hier ook mooi te pronken op mijn schoorsteenmantel.

      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  7. Dit is genieten, het schitterende weer...voor iedereen zomer!! Bij mijn hobbykamer is het net andersom, in de ochtend te warm en in de middag en avond geen zon. Maarrrrrr...dan is het ook geweldig om buiten te vertoeven, dus nee, ik maak me even niet druk om kaarten! Heerlijk genieten net zoals van jouw mooie dingen. Prachtige kaart en je creaties zien er heel gezellig en leuk uit! Heel mooi gedaan!

    Groetjes en een zonnig weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer supermooi gemaakt Monique, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.