vrijdag 5 juli 2013

Sportieve mannenkaart

Hoi allemaal,

Allereerst, D. Walda, Ellie en Sietie welkom om mijn blog. Leuk dat jullie erbij zijn.
Vandaag heb ik alweer een mannenkaart gemaakt. Ik krijg de smaak te pakken geloof ik.
We doen het ook veel te weinig. En het is toch zo dat ook mannen jarig zijn en wel eens ziek worden.

Ik heb hem lekker in het paars gemaakt. Ik vind het een geweldige kleur. Voor de challenge van
Cards for men moet het een sportieve mannenkaart zijn en voor het
Hobbyhome-hobbyartikelen challenge blog waar alles mag. En ook bij Ge-We Hobby mag alles deze keer.

Ik heb dessinpapier van Chronology van Papermania gebruikt en ook de radertjes zijn van die serie.
De stempels zijn van Kaisercraft. Ik heb het label onbedrukt gelaten zodat ik hem of voor een verjaardag of voor een beterschapskaart kan gebruiken.


Ook de binnenkant van de kaart heb ik versierd. 


Zo, en nu maar eens zorgen dat er eten op tafel komt. Nieuwe aardappelen, boontjes, schnitzeltje en een kroppie sla. Wie doet me wat....
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en heel veel zon toe.
Dat hebben we nu toch wel eens verdient dacht ik zo.

Liefs, Monique



12 opmerkingen:

  1. Mooie mannenkaart heb je gemaakt. Paars denk je niet meteen aan een mannenkaart maar door alle dingetjes die je er bij hebt gebruikt is het toch een stoere kaart geworden. Groetjes en geniet van het weekend Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fab male card! Love all your details and the splash of color is awesome! So glad you joined us for our Let's Get Sporty challenge at Cards for Men!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Hele mooi mannenkaart heb je gemaakt, dat papier is erg leuk en het paars past er super bij, leuke binnenkant ook..toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Hartstikke leuk dat je met deze schitterende creatie meedoet aan de challenge van GeWe Hobby.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die mannenkaart Monique! Ik vind mannenkaarten altijd zo moeilijk. Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Leuk dat je de binnenkant ook nog wat versiert hebt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    lekkere stoere mannen kaart, leuk met die radartjes, en leuk in het lila, dat zie je ook niet zo veel.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,

    Wat een superleuk kaartje.

    Heel mooi en mannelijk. De kleuren zijn ook heel tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Monique, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique,
    deze is erg leuk. En toen ik je titel in de zijbalk zag dahct ik: zo, Monique krijgt de smaak te pakken van de mannenkaarten... en wat schrijf jij? ' t Zelfde...
    Mooie kleuren!
    Groetjes en geniet van de mooie dagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,
    Wat een mooie mannenkaart heb je gemaakt. Ziet er leuk uit.

    Bedankt voor het meedoen met de HH-challenge.

    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooie kaart!
    Wat leuk dat je meedoet met oze GeWe Challenge!
    Groetjeszzz
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.