zaterdag 20 juli 2013

Kerstkaart Challenge reminder....pfffff...

Hallo lieve blogvriendinnen,

Ik kom net uit mijn hobbyhokkie en ben bijna uitgedroogd. Ik dacht dat gaat nog wel, de zon heeft vanmorgen niet geschenen, dus gauw mijn kerstkaart afmaken...
Bij 28 graden Celsius een kerstkaart maken......dan heb je er toch wat voor over. Of niet?
Als ik deze kaart deze winter verstuur, denk ik vast nog wel weer aan deze middag.

Maar vooruit, ik klaag niet hoor! Ik vind het heerlijk weer :-)

Ook wil ik graag nog Chantal, Aggie, Judith en Aartje welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie er zijn.

Ik heb de kaart gemaakt van linnenkarton, daarop ribbelkarton, ik heb een cirkel gemaakt van de stanzen van Nellie Snellen de MDF 054. Daar zit een bloem op van Pettaloo. Rondom heb ik stansjes gebruikt van Lea'bilitie Frame oval curves.


De sterren zijn van de nieuwe mal Lea'bilitie Scenery tree.
Afgewerkt met glitterglue van Rayher.

Ik hoop dat ik jullie weer genoeg inspiratie heb gegeven voor het maken van een kerstkaart.
We hebben al 15 inzendingen die meedingen voor de mooie mal.


Wil je deze mal ook graag winnen? Stuur dan je kerstkaart in voor 4 augustus.
Word volger van mijn blog
Je mag met 2 creaties meedoen.

Ik ga nu met vakantie en ik kom 2 augustus weer. Ik kijk natuurlijk stiekum wel even op mijn tablet wat er allemaal gebeurd.
Mochten jullie ook met vakantie gaan of vakantie hebben nu, dan wens ik jullie een zonnige, gezonde en gelukkige vakantie toe!

Liefs, Monique



7 opmerkingen:

  1. Kerst bij een naderende hittegolf? Alles kan tegenwoordig in Nederland.
    Maar het is een mooie kaart!!!
    Enne.....fijne vakantie!!

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Je kaart is prachtig, en ik zit met dit mooie weer gewoon buiten in de schaduw te freubelen, is misschien een tip!
    Van te voren stans ik mallen uit zoek papier bijelkaar een dienblaadje en hup naar buiten, hihi. Ik wens je heel veel plezier in je vakantie, geniet er lekker van dan ga ik tijdens de hittegolf die ze voorspellen nog een kerstkaartje maken...lol...nr.2 op de teller, voor je challenge!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga met dit weer ook lekker naar buiten voor de scrap, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken in een warm hok te zitten. Aan je kaartje is niet te zien dat je het warm hebt gehad want dat ziet er prachtig uit, een hele fijne vakantie gewenst en geniet er lekker van. Limburg is erg mooi ;-)))) groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap om te lezen dat je met dit warme weer een kerstkaart kunt maken Monique, ik doe het je niet na... Het is een prachtige kaart geworden! Geniet van je vakantie, als jij terug bent begint die van ons...

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Richtje,

    Nu is het ook geen doen meer hoor...
    We gaan genieten! En ik wens jullie ook een hele fijne vakantie.

    Tot gauw....
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi my dearest friend:)
    I come back from the vacations with my daughter, how are you? I saw Your last creations, all Wonderful as always and This is Adorable:))
    Big hug and happy weekend:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,

    Super leuk kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.