zondag 7 juli 2013

Roze.......

Hallo,

Daar zijn we weer. Trijntje, welkom op mijn blog. Ik hoop dat ik je veel inspiratie mag geven.
Zoals jullie wel zien, maak ik niet een bepaald soort kaart en ben ik ook niet fan van 1 soort kleurschema en/of papier. Dat houdt het spannend ;-)

De hele week gewacht op het zonnetje en ja hoor eindelijk daar was hij dan...heerlijk! 2 tuinstoelen tegenover elkaar Dan Brown (Inferno) als leesvoer, glas koud drinken ernaast...wie doet je wat!

Maar ook nog een beetje werken..vandaag begint de nieuwe Challenge #11 bij Kaartjes Inspiratie, waar team groen weer haar voorbeelden mag laten zien. Deze keer is het een sketch.


Dit is mijn voorbeeld geworden. Heerlijk roze...Eigenlijk ben ik helemaal niet van de zoete kaarten maar deze kleuren roze word ik wel altijd heel blij en vrolijk van.


Het dessinpapier komt bij de Action weg. Het zijn van die langwerpige blokken. De bloemen zijn van Pettaloo en de rest van de stansjes zijn van Marianne Design. Het gietertje ben ik helemaal weg van. Zelf vergeet ik altijd de bloemen water te geven.....


De sponsor deze keer is Crealing. Zij geven een prijs weg ter waarde van € 12.50. Dat is toch de moeite waard van het meedoen!
Ik wens jullie een fijne zondag en heel veel zon toe.
Liefs, Monique





5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, Wat een mooi roze kaartje. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi monique, De vrolijke kleuren spatten van het scherm, hihi. als dit geen goed beterschap kaartje is weet ik het ook niet meer, hier moet je wel blij van worden.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Monique, ik vind je kaartje super, zo heerlijk in die kleuren, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Monique, een supermooi kaartje! Lekker zonnig en vrolijk, mooie details, een geweldig mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.