zondag 14 juli 2013

Geboortegolf

Hoi,

Dank jullie wel voor de tips voor Valkenburg. Vooral de tip van die Hobbywinkel ergens in Gulpen, vlakbij een ijssalon....hihihi, zit je een ijsje te eten en roep je terloops: "hey, daar zit een hobbywinkel, das toevallig!"
Kijken of het lukt.....

Welmoed, welkom op mijn blog. Leuk dat je mijn volger bent geworden.

Deze week zit ik alleen maar in de geboortekaartjes. En allemaal meisjes.  Oktober vorig jaar was vast heel koud. En allemaal in opdracht. ( kaartjes maken dan bedoel ik) Hoe leuk is dat!
En ik weet niet wat het is maar roze begint nog mijn favo kleur te worden. Er moeten maar gauw een aantal jongetjes geboren.....

Dit is 'm dan, voor Anouk.

Morgen laat ik er nog 1 zien, en dan vertel ik welke papierlijn ik heb gebruikt.
Voor nu lekker naar bedje en morgen gezond weer op.

Liefs, Monique

6 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Monique! Leuke vrolijke kleuren! Mooi dat roze met dat groen! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig model Monique! en heel mooi papier, ben benieuwd hoe het papier heet, maar als het goed is komen we dat morgen aan de weet! En wat Valkenburg betreft je kan ook kijken op Google maps, bij welke ijssalon een hobby winkel zit, hihi.
    Fijne zondag en live groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    wat een leuk kaartje! Het papier is superleuk! Dan heeft zo'n kaart nog een leuk modelletje nodig en meer eigenlijk niet. Ja , het leuke afdrukje natuurlijk. Echt een superlief kaartje voor een meisje.
    De plakpareltjes zijn ook leuk langs het randje van de kinderwagen.
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Wat een supermooi kaartje. Heel mooi en vooral de kleuren en het DP vind ik super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend Monique, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.