vrijdag 2 juni 2023

In 10 jaar veel veranderd deel 2

 Hallo allemaal,

wat hebben we superleuke en lieve reacties gekregen op de voorstelberichtjes van GerJanne en Monique. Dank daarvoor 💖 Maar we hebben natuurlijk nog 4 DT leden en nog 2 prijzen te verdelen. Vandaag stellen Ingrid en Hermien zich opnieuw aan jullie voor.

HobbyVision heeft een prijs voor een leuke en lieve reactie. Een waardebon van €10.00


Allereerst is hier Ingrid:

Hallo, 

Vandaag mag ik me opnieuw gaan voorstellen, 10 jaar knutsels en kadootjes, wat een tijd...
Ik zit in het DT team vanaf oktober 2013. Tja wie ben ik, en wat zal ik allemaal over mezelf vertellen in dit stukje. 
Ik heb een hele tijd zitten denken, en ik ben iemand van foto's, ik heb heel veel foto's in huis staan, ik heb veel fotoboeken, 
en ik kijk regelmatig foto's terug, foto's geven herinneringen.. 
Ik ben Ingrid Reyners - ik ben 57 jaar oud/jong, en ik ben getrouwd met Paul, samen hebben we een dochter Lieke heet ze, en we hebben een hond Teuntje, Teuntje is 12 jaar oud en doof en blind. Lieke woont in Zeeland, ze is voor haar werk daar gaan wonen. Lieke is 24 jaar.
 

 
Sinds ruim 2 jaar wonen we in een appartement in het hartje van Roermond. Dit is ons uitzicht....We kunnen vanuit ons appartement, de hele stad en daarbuiten alles zien. Het is iedere keer weer genieten van het uitzicht. 
Naast kaartjes maken, vinden we het leuk om er op de fiets op uit te trekken, we zijn zo in België en ook Duitsland ligt op een steenworp afstand, daar fietsen we ook regelmatig naar toe. Ook genieten we natuurlijk van ons eigen Limburg, de streek met de plassen, en bossen. Er is heel veel water in de buurt, met mooie ver gezichten, iedere keer is het weer prachtig. 
Verder zijn we ook wel Bourgondiërs, lekker eten en drinken is aan ons wel besteed. 
Ik vind het leuk om te puzzelen, boekje lezen, podcast luisteren. TV is niet echt aan mij besteed, ik volg geen programma's. 


Naast al deze leuke dingen, is er natuurlijk ook nog mijn werk, hier op deze foto die gemaakt is in 1989, ben ik 3e jaars verpleegkundige, ik heb bijna 36 jaar in de gehandicapte zorg gewerkt, en sinds ruim 2 jaar werk ik nu bij mensen met de diagnose dementie. In een kleinschalige woonvorm, gelegen in hartje Roermond in een oud monumentaal pand, ik woon op een steenworp afstand van mijn werk. Momenteel werk ik 31 uur als woonzorgcoördinator/verpleegkundige. In een leuk team, en met natuurlijk heel leuke bewoners. Iedere dag is weer anders, en iedere keer moet je weer zoeken wat op dat moment het beste werkt, dat maakt mijn werk nooit saai. 


Verder vind ik het leuk om samen met Lieke op vakantie te gaan. Paul is geen verre vakantie vierder, en naar Zeeland vindt hij prima, maar veel verder hoeft niet. Lieke vindt het ook leuk om wat verder weg te gaan op vakantie. Ik heb al vaak Griekenland bezocht, maar met Lieke ben ik al een paar keer naar Spanje geweest, en ik moet zeggen ik vind Spanje echt een prachtig vakantieland. Op deze foto zie je Sevilla, daar ben ik vorig jaar met Lieke geweest. 


Hier zie je een foto van ons gezin..gemaakt in het mooie Maastricht. 
Ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben gekregen van mijn interesses en dagelijks leven. 
 
En dit is mijn eerste kaart gemaakt voor Knutsels en Kadootjes.
 
Hartelijke groet, 
Ingrid Reyners... 
 

22 opmerkingen:

  1. Looks like both of you enjoy love. I must say that my interests are closer to Hemien, because I love hicking, cycling and crafting. The fotographer in our familly is my husband, who enjoyed taking pictures.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo jullie beter te leren kennen Ingrid en Hermien. Dit zijn voor mij heel veel nieuwtjes en zo leuk om de mensen áchter de kaarten en de blogposts te leren kennen. Ingrid heb ik via 52 WTC in het echt gezien maar dan heb je het niet over achtergronden. Knap van Hermien om de Alpe d'huzes te rijden en Ingrid al zo lang werkzaam in de zorg! Kanjers zijn jullie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid en Hermien,
    Heel fijn om ook jullie op deze manier wat beter te leren kennen.
    Jullie zijn ook een geweldig onderdeel van dit leuke team....zo mooi hoe jullie met elkaar omgaan!
    En dan dat weekendje weg met het team....dat houden jullie goed vol......heel erg leuk....dan ontstaan de beste ideeen!
    Natuurlijk ook van Harte Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van K&K....ik hoop dat jullie nog heel lang door gaan!
    Ik wens jullie alle goeds en liefs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf jullie zo wat beter te leren kennen! Wist helemaal niet dat jij in Roermond woonde Ingrid; ik kwam daar vaak en heb er nog steeds familie wonen... Leuk Hermien om met je dochter op avontuur te gaan! Als het even kan nog 10 jaar erbij !!? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om je door een fotoverhaal beter te leren kennen, Ingrid. Ook ik heb 1 dochter met wie ik graag op stap ga. Met manlief ben ik wel eens in Sevilla geweest (prachtige stad). Wat een schitterend uitzicht heb je over jullie stad en je doet mooi werk in de zorg (en dat al zovele jaren).
    Hermien ken ik allen via dit leuke challengeblog dat alweer 10 jaar bestaat. Ik neem mijn petje voor je af dat je de Alpe d'huzes hebt beklommen. Leuk om je 1e DT kaartje te zien. Wat een verschil met wat je nu maakt hè?
    Tof om jullie allebei wat beter te leren kennen. Waar een jubileumjaar al niet goed voor is!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om ook jullie wat beter te leren kennen door dit bericht. Monique en GerJanne ken ik natuurlijk wel maar de andere leden van het DT ken ik alleen maar van het bloggen. Leuk dat jullie je voorstelrondje opleuken met mooie foto's.
    Hopelijk blijven jullie nog heel lang in het DT van Knutsels en Kadootjes want ik geniet iedere keer weer van de leuke challenges met mooie voorbeeldkaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zo met jullie meer kennis te mogen maken.
    Leuke verhaaltjes van Julie bezig heden.
    Knap van Hermien om de Alpe d' huzes te beklimmen.
    Maar ook Ingrid haar verhaal van de zorg bij gehandicapten spreekt me aan. Knap hoor.
    Ik hoop nog lang te mogen mee doen met jullie challenge.
    Nog van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan.
    En heel veel succes de komende jaren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om jullie verhaaltjes te lezen, beiden uit het gezellige Limburgse landje. Vorig jaar daar een fietsvakantie gehad, in het steilste gedeelte, in de buurt van Vaals. Pfff veel moois gezien maar de Zeeuwse dijkjes zijn mij al steil genoeg 😉🙂
    Nog veel succes met jullie K&K blog!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ingrid, wat leuk om te lezen wie jij bent en waar jij blij van wordt. Ik snap je wel dat je graag naar andere plekken reist, maar ik ben geloof ik net als jouw man. Zeeland vind ik ookwel prima eigenlijk.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hermien, voor jou natuurlijk ook een reactie. Jouw blog volg ik al een hele tijd en ik vind jouw stijl altijd heel stijlvol en herkenbaar. Mooi dat je zo je eigen signatuur hebt. Je bent een mooie aanvulling in dit team. Op naar nog heel veel mooie blogjaren.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuk, deze voorstelrondjes, want van zowel Ingrid als Hermien wist ik niet veel, nu heel wat meer. Jullie mogen beiden heel trots op jezelf zijn, jullie hebben allebei het hart op de goede plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh grappig om over jullie achtergrond te lezen, je ziet de namen wel voorbij komen maar nu kijk je er toch anders naar…Hermien wat heb je een prachtige prestatie neergezet,toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om ook jullie beter te leren kennen via dit voorstelrondje. ook voor jullie op naar de 20 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om jullie persoonlijke verhalen te lezen.
    Ik ben al jaren fan van K&K, "ken" jullie allemaal wel, maar nu is het toch wel heel erg leuk om in een bericht te lezen hoe het echt zit!!
    Jullie team straalt zoveel gezelligheid uit dat ik besloten heb om mezelf op een wachtlijst te zetten!!
    Mocht er iemand stoppen, dan sluit ik graag aan....... ben alleen bang dat dit nooit gaat gebeuren, maar ik hou moed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk jullie zo een beetje beter te leren kennen. Fijn dat jullie zo'n hecht team hebben ga lekker door zo, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een gezellig voorstelrondje, nu van Ingrid en Hermien. Leuk om meer over jullie te lezen, over jullie gezin, werk en andere hobby's. Op naar 20 jaar K & K.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om te lezen Ingrid dat je veel fotograveer en ook net als ik in een woongroep werk voor bewoners met Dementie ... ik ervaar het net zo geen dag is hetzelfde, veel uitdagingen en heel dankbaar werk. Wat is er ook veel bijgekomen op hobbykaarten gebied heel leuk om ook jullie eerste kaarten te zien. En Ja Hermien jouw rondjes op de mountainbike of racefiets is mij bekend en de de Alpe d'huzes beklommen wat een kanjer ben je!
    Ga lekker door meiden want jullie zijn een hecht team en dat komt over op dit challenge blog!!! veel plezier met dit feestje!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke voorstelronde weer! En naast de hobby zie ik ook veel overeenkomsten qua interesses; lezen, fietsen (recreatief zoals Ingrid) en Spanje! Zo te lezen genieten jullie van de kleine dingen van het leven, heel belangrijk. Wat wil je ook met zo'n schilderij van een uitzicht, Ingrid en ik hoop dat jij daar boven op die berg ook genoten hebt van het uitzicht, Hermien (hopelijk had je daar nog de puf voor😄). Wat een mooie prestatie! De lol en gezelligheid proef ik ook binnen jullie team, het samen doen. Geniet daarvan en koester het! En nog lang mee doorgaan hoor, het werkt aanstekelijk! Warme groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk voorstelrondje weer gezellig om te lezen wie jullie zijn zo leer je elkaar op afstand toch een beetje kennen, mooie kaartjes en foto's laten jullie zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat weer een leuk voorstel rondje. Van jullie allebei wist ik niet zoveel. Mooi om jullie persoonlijke verhalen te lezen en de foto's te zien. Heel erg fijn om jullie zo wat beter te leren kennen. Bedankt voor al jullie inspanning en mooie voorbeelden. Geniet er elke keer zo van.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer 2 toppers van dit mooie team. En dat in meerdere opzichten. Van jou Ingrid geniet ik altijd van jouw kaarten, hoe je ze maakt, jou gezellige verhalen en dat we allebei een dochter hebben die Lieke heet. Voor Hermien heb ik bewondering over haar stijl van kaarten: van soms heel weinig hele mooie kaarten maken. En natuurlijk jouw topprestatie van vorige week op de alpe d'Hues! Dat heb je toch maar mooi gedaan. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om zo eens wat te lezen van de personen achter het blog wat ik net ontdekt heb en aan het bekijken ben. S6 en op naar de volgende 10 jaar. Groetjes cristine knutselmuts

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.