zondag 18 juni 2023

Een heleboel winnaars!

 Hoi allemaal!

Wat een feest was het, om al jullie reacties elke keer te lezen bij de hernieuwde voorstelberichten. En zoals jullie gelezen hebben zijn er 3 mensen die een van de extra prijzen winnen.

Eerst degene die bij Monique en GerJanne de prijs van Pronty heeft gewonnen:


En dat is:

Heel leuk om het verhaal achter het jubilerende Knutsels en Kadootjes Blog te lezen, maar ook om de mensen achter dit blog wat beter te leren kennen. Nogmaals van harte gefeliciteerd met het jubileum en dankjulliewel voor de uitdagingen, die kunnen soms zo goed helpen op weg te komen bij een kaart maken.
Zowel Monique als GerJanne lijken mij ontzettend leuke dames, net als de andere dames van het team, ik ben benieuwd naar de andere verhalen.

Dan de winnaar bij Ingrid en Hermien  die de prijs bij Hobbyvision heeft gewonnen.


Dat is:
Margreet2 juni 2023 om 17:50

Wat leuk om je door een fotoverhaal beter te leren kennen, Ingrid. Ook ik heb 1 dochter met wie ik graag op stap ga. Met manlief ben ik wel eens in Sevilla geweest (prachtige stad). Wat een schitterend uitzicht heb je over jullie stad en je doet mooi werk in de zorg (en dat al zovele jaren).
Hermien ken ik allen via dit leuke challengeblog dat alweer 10 jaar bestaat. Ik neem mijn petje voor je af dat je de Alpe d'huzes hebt beklommen. Leuk om je 1e DT kaartje te zien. Wat een verschil met wat je nu maakt hè?
Tof om jullie allebei wat beter te leren kennen. Waar een jubileumjaar al niet goed voor is!
xxx Margreet

En de laatste winnaar uit de reacties bij Nelly en Colien wint de prijs van de Egel:

En dat is:

Het is leuk om wat meer over jullie te lezen. Met dat ik dit type, zie ik dat mijn voorgangers dit ook schreven. En ik laat dit ook staan want dat was mijn eerste gedachte na het lezen van jullie bericht.
Uit betrouwbare bron hoorde ik dat jullie ook heel goed erwtensoep en appeltaart kunnen maken. :-) Mede door die enthousiaste verhalen merk en zie ik dat jullie heel goed bezig zijn. Veel succes voor de komende 10 jaar. Ik hoop regelmatig mee te den aan de leuke uitdagingen die jullie altijd weer bedenken.
Groet, Nelleke 

Angélique, Margreet en Nelleke, van harte gefeliciteerd! Mail naar knutselsenkadootjes@gmail.com en we zorgen ervoor dat de prijs jullie kant op komt. En we hopen natuurlijk dat jullie nog heel vaak mee kunnen en willen doen met de challenges.

Dan de random winnaar van de 'normale' uitdaging. Helaas hebben we gen 100 inzendingen gehaald, dus die 10 kleine prijsjes gaan niet door.....
Ook nu weer heel fijn dat we dit via Random doen, want wat zaten er pracht exemplaren bij!

En dat is Natascha Dekker. Zij maakte een enige felicitatiekaart!
Natascha, van harte gefeliciteerd met de prijs van Mijn Hobbyhonk. Ook jij mag mailen, dan zorgen wij dat de prijs bij jou terecht komt.

En dan natuurlijk onze top 3. 
We hebben gestemd en hoewel ook dat weer lastig was, zijn we er uitgekomen.

Op nummer 1:

Gerie


Op nummer 2:

Marjan


En op nummer 3:

Femminde


Alle drie dames: Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 plek!
Gerie, als je het leuk vindt om de volgende keer onze gastdesigner te zijn, dan horen we graag van je. Ook op ons e-mailadres, dan hoor je wat de volgende challenge zal zijn.

Over een uur gaan we weer door met het begin van de volgende 10 jaar! Allemaal heel veel dank voor de mooie inzendingen, de leuke reacties en jullie enthousiaste deelname! Als team zeggen wij ook tegen jullie: Ga zo door!

Creatieve groetjes,
Hermien, Nelly, Ingrid, Colien, Monique en GerJanne



9 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd allemaal! Mooie verhalen en prachtige kaartjes. En team knutsels en kadootjes ga zo door! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ben helemaal beduusd, wat leuk dat ik één van de winnaars ben! Ik ga een mail sturen. En natuurlijk blijf ik ook nu meedoen met de challenges, op naar de 20 jaar!
    Gefeliciteerd voor de andere dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n gave post met al deze leuke verhalen en prachtige winnaars! Iedereen van Harte Gefeliciteerd! 💐👏
    En nog een fijn weekend.
    GROET, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig dat ik met mijn reacties 1 van de winnaars ben. Dank je wel, ik waardeer dit. Alle andere winnaars gefeliciteerd! 🥳 groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van harte gefeliciteerd aan alle dames

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel verbaasd dat ik met mijn reactie 1 van de winnaars ben, maar wél heel erg blij!! Ik heb gemaild.
    Proficiat voor de andere dames!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd aan alle winnaars, wat een klus om te kiezen. Ik heb de voorstel ronde met veel plezier gelezen en zoals ik al eerder zei, hopelijk gaan jullie nog heel lang door.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super tof dat ik in de top 3 sta en wil natuurlijk een gastkaartje voor jullie maken ( als het geen sketch is 🙈) alle winnaars van harte gefeliciteerd en DT bedankt voor alle gezelligheid rond jullie jubileum!!! Ik ben net thuis van mijn werk en mail morgen want ga nu eerst relaxen. Fijne zondag verder,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om in de top drie te staan.
    heb het met veel plezier voor jullie gemaakt.
    Als er iemand van het team de kaart wil dan stuur ik hem op.
    Allemaal gefeliciteerd, op naar de twintig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.