zondag 21 mei 2023

Hartelijk gefeliciteerd 10 jaar!

 Hallo allemaal,


 

Deze challenge die nu start is een speciale. Knutsels en Kadootjes bestaat in juni 10 jaar! Op 19 juni 2013 begon de 1e challenge met deze kaart:


De eerste challenge was "maak een mannenkaart". In het begin deed ik het nog alleen en op 14 oktober 2013 kwamen er 3 DT leden bij. GerJanne, Ingrid en Antoinette. In 2014 hadden we een DT call omdat Antoinette ons zou verlaten. Toen Hermien en Nelly erbij kwamen besloot ze toch nog te blijven, ze kon ons niet missen. Nadat Antoinette ons uiteindelijk wel verliet, is ook Colien welkom geheten in ons groepje. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik ben zo blij met mijn meiden. We zijn een heel verschillend creatief team. En het klikt gewoon zo goed! 

10 Jaar is best lang en we zijn inmiddels allemaal veranderd. Daarom gaan we naast deze reguliere challenge er nog 3 naast houden. Daarvoor hoeven jullie geen kaart te maken. Wij maken in 2-tallen een nieuw voorstelbericht. Dus 3 berichten in de komende 3 weken. Hierin stellen wij ons opnieuw voor. Elk team mag uit alle reacties de leukste kiezen en deze persoon wint een leuke prijs. We hebben daarvoor 3 sponsoren gevonden:

1. Pronty

2. HobbyVision 

3. De Egel

We zullen het in ons voorstelbericht nog een keertje uitleggen. Maar nu eerst de reguliere challenge waarvoor je wél een kaart mag maken.

***************************************************************************

Het thema is natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD! 

Een felicitatiekaart met (het hoeft niet maar wel leuk) het cijfer 10 erop.

Onze gastdesigner Maria heeft een hele leuke kaart gemaakt. Kijk maar eens:

Maria

 Dank je wel Maria, voor deze mooie kaart!

En dan de kaarten van ons gezellige team:

Ingrid

Hermien

Colien

Nelly

GerJanne

Monique

Zijn het geen mooie voorbeelden? Dit is een challenge waarmee iedereen wel uit de voeten kan.

 En ik (Monique) zou het heel erg leuk vinden dat we met deze jubileumchallenge de 100 inzendingen gaan aantikken. 10 inzendingen voor elk jaar! Als we dat gaan redden geef ik 10 kleine prijsjes weg.

Angela van Mijn Hobbyhonk geeft een prijsje weg voor de random winnaar van deze challenge. En natuurlijk wordt er weer een top 3 uitgekozen.

Ook wil ik onze sponsoren bedanken die ons in de loop van de jaren hebben gesteund met mooie prijzen!

Jullie kunnen meedoen tot en met 16 juni 23.55 uur met maximaal 2 kaarten.

Rest mij alleen nog te zeggen dat ik enorm trots erop ben dat dit challengeblog al 10 jaar bestaat en dat velen van jullie ook al 10 jaar meedoen. Dank jullie wel!! Het levert inspiratie op maar vooral vriendschappen en dat is heel wat waard 💕💖💕💖💕
Liefs Monique

Creatief liefs van Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique.




 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

25 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd met je het 10 jarig bestaan van jullie challenge blog. dat is helemaal geweldig.
    de DT dames hebben er allemaal een mooie kaart voor gemaakt.
    En ik hoop dat er nog vele jaren mogen volgen

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd team K&K met dit 10 jaar leuke, mooie, en gezellige challengeblog! Heel leuk dat jullie er een feestmaand van maken en hou het nauwlettend in de gaten ☺ Nog jaren lang heel veel plezier met elkaar en het maken van de altijd hele mooie voorbeeld kaarten!!!
    Fijne zondag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 10 jaar deze leuke challenge blog van harte gefeliciteerd!! op naar de volgende 10 jaar. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, als het even lukt dan doe ik mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat! Wat een mooie mijlpaal! En een heel leuk team :) Ik ga mn steentje bijdragen om 100 inzendingen te halen. Dat zou inderdaad erg leuk zijn.groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum! Ik doe niet altijd mee maar volg het altijd wel en vind de verschillende kaartjes van de DT leden ook altijd erg leuk. Op naar de volgende 10 jaar!
    Groetjes Caorline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan dames en natuurlijk hoop ik dat jullie nog lang doorgaan. Heel leuk om steeds de diverse kaarten te zien die jullie maken én te lezen over jullie uitstapjes/weekendjes. Dan zou ik wel eens een vlieg op de muur willen zijn hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk gefeliciteerd, 10 jaar is een hele tijd! Zo lang doe ik mog niet mee met challenges, maar voor de paar jaar dat ik dat wel doe wil ik jullie enorm bedanken voor alle leuke uitdagingen en de inspiratie die jullie daarvoor leveren.
    Fijn dat jullie zo'n tof team hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, 10 jaar! Dat is een hele prestatie. Van harte gefeliciteerd! Zo te zien (en te lezen) hebben jullie altijd veel plezier samen, hopelijk mag dat nog lang zo doorgaan. Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan van het blog. Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 10 jaar! Wat een prachtige mijlpaal. Proficiat!! En dank jullie wel voor alle inspiratie in de afgelopen jaren en ik zeg: vooral doorgaan!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan van het challenge blog.
    Dankjewel voor al die mooie voorbeeld kaarten.
    Nog heel veel succes de komende jaren ,met de challenge.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met jullie jubileum. Hoop dat je er nog vele jaren bij mag doen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van het K & K challenge blog. Bedankt voor alle leuke uitdagingen en voorbeeldkaarten. Dat er nog veel mogen volgen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartelijk gefeliciteerd met jullie jubileum. Zo lang doe ik nog niet mee maar geniet elke keer van jullie prachtige kaarten en leuke challenge's.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum.
    Hopelijk, gaan jullie nog jaren door!
    Jullie hebben prachtige voorbeeldkaartjes gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 10 Jaar, van harte gefeliciteerd allemaal.
    Ik vind K&K altijd zo'n gezellig blog om te lezen.
    Ik hoop nog jaren en járen met jullie challenge mee te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige mijlpaal. Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum! Prachtige DT kaarten. Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met jullie 10 jarig bestaan, hopelijk komen er nog heeeeel veel jaren bij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig dat jullie dit blog al 10 jaar zo leuk in de lucht hebben! Met een gezellig en divers team waar altijd weer supermooie creaties uit komen. Daar mogen jullie trots op zijn. Deze uitdaging is ook weer top en ook de kaarten van het team. Ik voel een mooie kaart aankomen op jullie jubileum! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. van harte gefeliciteerd. Ik vind de challenges altijd leuk, Van alles wat.
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. PROFICIAT K&K met jullie 10 jarige jubileum , geweldig !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum. Ik wens jullie nog veel mooie jaren toe met jullie gezellige en hechte team 💙
    Ik heb een toepasselijke kaart gemaakt en gelinkt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van Harte! Met dit bijzondere jubileum! 💐 ☕ 🍰 Prachtige kaarten zijn er gemaakt dames, heel mooi!
    Fijne dag voor iedereen.
    GROET en Voorspoed.
    Wilma R.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum. Ik heb met plezier de (her)introductie van alle DT dames gelezen. Knap hoor, dat jullie al tien jaar prachtige kaarten maken voor het blog. En dan ook nog allemaal een baan en allerlei activiteiten ernaast. Chapeau!!
    Hartelijke groet,
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met jullie jubileum, op naar de volgende 10 jaar 😁.
    Mijn bijdrage staat er bij.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.