maandag 14 oktober 2013

Uitbreiding!


Nieuwe week, nieuwe kansen....

Vorige week konden jullie al lezen dat ik een paar dames heb gevraagd om samen met mij een DT te vormen. Het loopt zo lekker met al jullie inzendingen, dat het voor mij alleen te druk wordt om te doen.
Daarbij komt ook nog eens dat het gezelliger is om het samen te doen. Vooral het kiezen van de kaart die wint.
Ik hou er niet van om random iemand te kiezen. Nadat iemand zoveel werk op zijn kaart heeft gedaan, verdient diegene het ook dat er serieus naar gekeken wordt. Toch?

Ik wil jullie graag voorstellen aan mijn nieuwe DT-leden. Jullie kennen ze vast al wel maar toch nog even een officieel voorstelrondje.

GerJanne

Hoi allemaal, mijn naam is GerJanne. Door Monique ben ik gevraagd in haar DT te komen en daar hoefde ik geen moment over na te denken.Knutselen is iets wat ik al sinds mijn kleuterjaren heel graag doe.Met papier, met naald en draad, met brooddeeg, stofjes en kant, wol en kralen. Het kaarten maken is iets wat ik altijd heb gedaan en ben blijven doen. Toen ik het scrappen ontdekte en beurzen ging bezoeken ging er een wereld voor me open. Toen ik door een collega ook nog werd gestimuleerd een blog te beginnen was het feest compleet.
Ik geniet elke dag van de contacten en de creativiteit . Gemiddeld twee keer per week zoek ik mijn freubelhokje op en knutsel er vrolijk op los. Van CAS tot Vintage en alles wat daar tussen zit. Ik hoop wat inspiratie te geven door mijn creaties hier te laten zien en ik verheug me op de samenwerking met Monique, Ingrid en Antoinette.
Mijn eigen blog heet: www.gerjanneke2.blogspot.com.
Groetjes,
GerJanne

Dit is de kaart die GerJanne als voorbeeld heeft gemaakt voor de huidige Challenge




Ingrid 

Ik vind het hartstikke leuk dat ik gevraagd ben door Monique om DT-lid te worden. Ik ben Ingrid Reyners, als geboren brabander woon ik al sinds 1986 in Limburg, ik ben hier terecht gekomen vanwege de inservice opleiding voor z-verpleegkundige die ik ben gaan volgen destijds. Ik werk nog steeds bij dezelfde instelling, nu draai ik alleen nog maar nachtdienst. Ons gezin bestaat uit mijn man, mijn puber Lieke en onze cocker-spaniël Teuntje. We wonen in een dorp onder de rook van Roermond. 
Een aantal jaren geleden ben ik in contact gekomen met scrappen, door een collega, die destijds boekjes met foto's maakten, ik ben een cursus gaan volgen die twee jaar heeft geduurd en we moesten iedere les een LO maken, met iedere keer een andere techniek erin verwerkt. Sinds eind november vorig jaar ben ik mijn blog begonnen en sindsdien verslaafd aan dit geweldige medium, kaarten maken is iets wat ik bijna dagelijks doe, ik vind het leuk om aan challenges mee te doen, zodat je ook geprikkeld wordt tot iets anders te maken. Ik werk graag volgens een schets, en mijn kaarten zijn redelijk simpel van opzet met een tikkeltje stoer. 
Dit is nu weer een nieuwe uitdaging, DT lid zijn, en ik zal zeker bij jullie langs komen. Hopelijk kunnen mijn kaarten jullie inspireren. http://ingreymo.blogspot.nl/
Hartelijke groetjes Ingrid. 
Dit is de kaart die Ingrid heeft gemaakt:


Antoinette

Mijn naam is Antoinette Brouwer
Ben geboren op 01-11-1961.
Knutselen doe ik al vanaf 1987,
en heb van mijn hobby mijn werk gemaakt.
Heb een knutselwinkel in Zeeland.
Verder een blog waar regelmatig iets nieuws op te vinden is.
Knutselen is mijn grootste hobby en vindt het super leuk als DT lid te zijn bij :
The Owlhouse Designer en bij Monique Eding (Knutsels en Kadootjes)
Lieve knutsel groet van Antoinette

En dit is de kaart van Antoinette:

Ik ben errug blij met deze dames en hoop dat we een lange creatieve samenwerking tegemoet gaan.
Ik hoop dat jullie allemaal gaan kijken op de mooie blogpagina's van de meiden.

Zo en dan nu maar eens een rondje opruimen in huis. Mannetje komt weer thuis na 14 dagen. Niet dat het een zooitje is hier hoor....maar het is hetzelfde als met vakantie gaan....dan moet de bezem er ook even door. En als ik het opgeruimd en schoon heb, hebben we ook een beetje tijd voor elkaar.
Daar draait het uiteindelijk om!

Zie jullie snel weer en wens jullie een creatieve week toe.
Liefs, Monique









10 opmerkingen:

  1. Leuk team heb je bij elkaar gezocht, en jeetje wat gaat de tijd snel... al weer 14 dagen voorbij maar gauw aan de opruim dan.En weer lekker genieten in een opgeruimd huis.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk voorstelrondje,ik heb op mijn gemakkie zitten lezen. Succes met de schoonmaak,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo iets over de nieuwe "aanwinsten" te lezen haha, welkom dames, erg leuk en jullie voorbeeldkaarten zijn supermooi dus dat komt helemaal goed.
    Fijne maandag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique en nieuwe DT dames,wat een super leuk voorstel rondje en wat heerlijk voor je dat je van deze kanjers hulp gaat krijgen!! Ik wens jullie allemaal veel plezier en een gezellige samenwerking, maar Monique kennende komt dat helemaal goed!!
    En veel opruim plezier, dat is ook een creatieve bezigheid, haha. en geniet maar weer van de thuiskomst van je mannetje.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    leuk dat er nieuwe leden bij het DT team zijn ... ben erg benieuwd naar de toekomstige creaties want de huidige kaarten zijn heel mooi !
    Groetjes van Willeke

    http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig team lijkt me Monique!
    Heel veel plezier gewenst met elkaar!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk voorstel rondje Monique, geniet weer van de thuiskomst van je mannetje, tot snel weer, liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuke post, zo weet ik ook weer wat meer van mijn collega's...EN is het gelukt met opruimen? En nu weer samen genieten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk voorstelrondje van de nieuwe aanwinsten voor het DT. Ik neus gezellig op de diverse blogs en vergaap me aan al het moois!
    Het is dat mijn werkgever me 36 uur per week op het werk verwacht, anders zou ik me misschien ook aan een blog wagen. Voorlopig ga ik eerst maar eens flink oefenen in het kaartjes fröbelen ;-)
    Je mannetje inmiddels in een opgeruimd huis aangekomen?

    Lieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er heel gezellig uit Monique! Wat een stel leuke bloggers heb je in je DT gehaald. Ik geloof direct dat het heel veel werk in je eentje is. Met dit team gaat het zeker lukken, ze zijn lekker enthousiast en dat is al het halve werk denk ik! Succes met jullie uitdagingen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.