maandag 7 oktober 2013

Lekker op de bank, wie doet me wat......

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaartje van een knipvel van The Owlhouse Design.
Deze keer een poes die heerlijk ligt te genieten.
Ik heb er niet zoveel bij opgeplakt omdat ik vind dat dit al een schilderijtje van zichzelf is.
Wel heb ik nog wat met glitters gewerkt.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden :-)

Ook wil ik nog graag Saskia, Bep, Miranda, Joke en Nelleke van harte welkom heten op mijn blog.
Ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen.

Zo, dat waren de huishoudelijke mededelingen, nu straks lopen met mijn hondjes, grasmaaien (als het gras droog wil worden) en daarna......hopelijk nog tijd om lekker te knutselen.

Geniet net als de kat op het plaatje van het mooie weer!
Liefs, Monique


12 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk dat weertje, ben net terug van een heerlijke wandeling! Je kaartje ziet er gezellig uit Monique, het is wat je zegt het heeft verder niet veel nodig. Wandel ze, en geniet nog van de mooie dag, ik heb je een privéberichtje gestuurd ;-) groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Wat een schattig kaartje, ik dacht dat je alles ingekleurd had en de poes een plaatje was, maar dat is niet zo..zie ik nu..Super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Een geweldig plaatje en kijk die poes eens heerlijk liggen!! En ik ga vanmiddag ook gras maaien, hihi..... zal het de laatste keer zijn? Wat hebben we weer een mooie dag! ik ga de spinnen, slakken, en weg springende kikkers in de tuin ook maar eens opzoeken, bleh dat is het vervelende van deze tijd als je de tuin in ga...handschoenen aan en gaan met die banaan!!! Fijne dag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Monique!
    Hihihi, ik moest meteen denken: lekker op de bank en 'wie dut mij wat vandaaage.....' Je kaart is inderdaad een plaatje! En het schilderijtje op de kaart! Perfect detail!
    Geniet van de tuin, het wordt een stuk kouder eind van de week!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, genoeg is genoeg zou ik zeggen, en dan moet er ook niet meer op. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad een schilderijtje met een superhuiselijk en gezellig tafereeltje Monique! Heel mooi gedaan net zoals die schitterende hanger met de prachtige uil!! Geweldig mooi om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeet ik de groetjes te geven.... groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart!
    Een prachtig tafereeltje.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit prachtig gemaakt Monique, ik vind het een plaatje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt inderdaad net een schilderijtje, ik vind hem super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.