donderdag 3 oktober 2013

Kerstkaart nummertje.....

Goeiemorgen lieve blogvriendinnen,

Dit is de laatste dag waarop je je kaart kunt linken om mee te dingen naar de verrassingsprijs. Ik weet hem intussen al maar nu laat ik jullie lekker in spanning......
Er zijn al 67 kaarten gelinkt.  Superfantastisch....maar wel moeilijk om daar 1 winnaar uit te zoeken.

Maia, Cohenna, Karin en Wies, welkom op mijn blog. Hoop dat jullie heel veel inspiratie op doen en ik bij jullie.

Vandaag wil ik jullie weer eens een kerstkaart laten zien.
Deze doet mee bij ChristmasChallenges. Het was een schets.
Dit is hem geworden:

Het recept:
Kraft 
Christmas Eve Chowder van Jillibean
Gebroken wit linnenkarton
Noor Design stencil 6002/0254
Lint van de markt
Snowpaint bewerkt met glitterlijm

Een keertje werken volgens een schets is ook fijn. Eenvoud in al zijn pracht.

Doen jullie nog mee vandaag?
Morgen maak ik de uitslag bekend....

Tot morgen, liefs Monique

14 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Heel erg mooi gemaakt, leuke sketch, zó echt helemaal kerst, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, leuk dat sneeuwrandje om de mal.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat sneeuwrandje en de afbeelding, het papier past er helemaal perfect bij! Mooi kaartje Monique. Fijne dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Een mooie kerstkaart is het geworden, leuk ook met het witte randje om de stans.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige mooie kaart, wat mooi om dat randje zo te bewerken, ziet er prachtig uit met dat kant erbij.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique wat een prachtige kaart. Mooi papier en plaatje. Leuk om de mal zo te bewerken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    dit kaartje is weer helemaal super geworden. Alles past bij elkaar en ziet er gewoon prachtig uit.
    En ja, wat veel deelnemers. Zo leuk voor je! Ik wens je sterkte met kiezen, of deed je het nou via random?
    Ik ben alweer benieuwd naar de volgende challenge!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kerstkaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart! Het is zo'n mooi geheel en ik kom helemaal in de kerststemming. Ik hoor bij de volgende workshop graag hoe zo'n schets in zijn werk gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan gaan we dat doen Anja. Een kaart volgens schets maken.
      Leuk!

      Verwijderen
  10. Heb er nu al zin in! Want wat heb je toch leuke ideeën en wat steek ik er veel van op! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor de challenge bij CCWS.
    Je hebt alleen een plaatje gebruikt en één van onze regels is dat je een stempel moet gebruiken....
    We hopen je volgende week weer terug te zien!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.