donderdag 3 oktober 2013

Uitslag Challenge Hanger + Challenge nummertje 4

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag dan de uitslag van de hanger. De winnares is deze keer Gerie. Zij is unaniem gekozen door de jury (gezin inclusief de Abraham). Er hebben 9 mensen meegedaan. Dat konden we ook nog wel zonder een random apparaatje...kiezen.
Gerie gefeliciteerd met je 1e plek. Hij is schitterend geworden!
Als je mij jou adres even mailt, zorg ik ervoor dat je prijs bij je in de brievenbus terecht komt.

Voor de volgende Challenge doen we niet zo moeilijk en hoop ik ook dat er weer een heleboel mensen mee gaan doen. Deze keer doen we "Alles mag"

Deze kaart heb ik als voorbeeld gemaakt:
Bij mijn volgende kaart zal ik weer vermelden wat ik heb gebruikt maar daarvoor moet ik nu te lang achter de computer zitten.....gaat op dit moment niet.

De regeltjes zijn weer als volgt:

Jullie mogen inzenden tot vrijdag 4 oktober
Als je nog geen volger bent, dan zou ik het leuk vinden dat je dat wordt.
Je mag 2 creaties inzenden per Challenge.
En een foto van de kaart hierboven in je sidebar zetten met de vermelding Challenge Knutsels en Kadootjes.

De prijs deze keer is een verrassing!
Ik ga eens wat leuke dingetjes bijelkaar zoeken ;-)






32 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Laat ik nu net mijn laptop even aanzetten in de tuin, en zag ik dat ik met mijn hanger in de prijzen ben gevallen, joehoe een vreugde dans zal GerJanne wel zeggen! Ik ben hier echt heel blij mee en ga je natuurlijk een mailtje sturen..dank je dank je wel voor de mooie prijs.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik in alle opwinding te zeggen hoe prachtig je voorbeeldkaart weer is geworden voor de volgende challenge, en alles mag...moet voor iedereen weer te doen zijn!!
    Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerie van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijs
    je hanger is ook wel heel erg mooi, een terechte winnares

    Monique wat een schitterend voorbeeldkaartje heb je gemaakt
    echt een heel mooi drieluik, en de binnenkant ook zo mooi

    en natuurlijk wil ik graag meedoen met de volgende challenge
    dus ik zal mijn kaartje plaatsen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Gerie je hanger was ook schitterend. De volgende opdracht is niet moeilijk of ook een beetje wel want zo kun je alle kanten uit. Monique jou voorbeeld ziet er weer prachtig uit.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerie,
    Wat leuk dat je gewonnen hebt, met je prachtige hanger, inderdaad, de keuze was niet moeilijk...gefeliciteerd..
    Leuke nieuwe challenge, ik heb bijna weer een kaart klaar, dus ik doe weer mee..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, hahahaha, heb ik mijn hanger bijna klaar....Ik las dat we 4 september nog konden insturen en dat je dan 5 september de winnaar bekend zou maken!! Maar gelukkig heb je nu de challenge alles mag, kan ik hem toch nog insturen! Wat een mop, zeg!
    Gerie, als ik mee had mogen stemmen had ik ook op jou gestemd...gefeliciteerd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Gerie met je schitterende hanger en wat een prachtige kaart heb je gemaakt Monique, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Gerie,
    En wat een leuke nieuwe challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd Gerie. Het was natuurlijk ook een superrrr mooie hanger.
    Prachtige kaart voor de nieuwe Challenge.


    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gerie gefeliciteerd met je prijs. Je hebt een hele mooie hanger gemaakt! en Monique je hebt weer een mooie voorbeeldkaart gemaakt. Ik ga weer mee doen deze keer, makkelijker kan bijna niet. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,
    Ik denk dat ik niet meer mee mag doen, hihi. Het linken gaat nog steeds niet grrrrr. Ik heb de afbeelding ook al verkleind, maar niets helpt! ik hoor het wel!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat raar! Margaret zet hem er net ook op..Kun je hem ook naar me toe mailen? Dan doe je gewoon zo mee. En misschien lukt het later vandaag wel. Vreemd....het spookt, en dat met dit mooie weer :-)

      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  12. Hoi Monique,
    Vergeet ik helemaal om een berichtje achter te laten, maar ben al bij de huisarts geweest en bloed laten prikken, dus druk..druk geweest..ik doe graag nog een keertje mee..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart als voorbeeld Monique!!
    Mijn kaartje is weer gelinkt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart als voorbeeld Monique!!
    Mijn kaartje is weer gelinkt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Monique.Vandaag je site ontdekt.
    Ben volger geworden en ook maar meteen een kaart geplaatst.
    Erg mooi voorbeeld kaastje.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. vorige week heb ik ook een kaartje geplaatst maar om de een of andere reden is die niet zichtbaar geworden
    daarom doe ik graag weer mee en heb nu dus een nieuw kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb mijn 2e kaartje net geplaatst. Normaal is 21 mijn geluksgetal. Hoop dat het nu ook zo is!!!!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie voorbeeldkaart is dit
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig de link deed het nu wel, Monique! hihi.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke opdracht en wat een prachtig voorbeeld!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Monique, Ik heb net de kaart van mijn moeder er even opgezet. Die vind ik zelf heel erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. doe graag weer mee en heb mijn 2de kaartje erop gezet

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Monique,
    Doe graag nog een keertje mee, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb mijn kaartje geplaatst helaas ging het bij nummer 44 fout kan u deze verwijderen de goede staat op nummer 45.....alvast bedankt.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie voorbeeldkaart is dit, prachtig om te zien. Ik ben meteen volger geworden van je blog en wil ook graag meedoen met de challenge. Aangezien alles mag kan ik mijn Kerstkaart mee laten doen. Leuk dat je dit doet, succes allemaal.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Monique en DT....

    Dit is de eerste keer dat ik met jullie challenge meedoe.....hele leuke voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt.
    Mijn kerstkaartje staat er nu ook bij....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd Gerie, wat leuk dat je gewonnen hebt, veel plezier met je prijs en Knutsels en kadootjes bedankt voor het mogelijk maken.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Monique, jouw voorbeeldkaart en je blog zijn heel uitnodigend en daarom wil ik deze keer ook graag bij jou van de partij zijn. Als alles goed is gegaan staat mijn kaartje er zo meteen bij.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Vanochtend ontdekte ik via een ander blog jullie mooie challenge blog.
    Leuk blog en mooie voorbeelden!
    Natuurlijk ben ik inmiddels volger geworden en doe ik graag mee met de challenge.
    Fijne week allemaal
    Groeten Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw Monique! Wat een prachtige voorbeeldkaart!!
    (enne beterschap)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie voorbeeldkaart ! Ik heb net mijn kaart voor de challenge geplaatst al zie ik hem nog niet in beeld. Komt nog hoop ik.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.