vrijdag 11 oktober 2013

Vintage dames....

Hallo blogvriendinnen,

Nog even voor het weekend aan een kaartje plaatsen. Ik moet tussen alle bezigheden die niks te maken hebben met knutselen, toch even bezig. Ik had mezelf voorgenomen dat niet te doen maar het ligt in het zicht en de hele dag stofzuigen en al die vreselijke aanverwante dingen, is ook niet te doen.

Even relaxen dus.....

Deze kaart heb ik gemaakt van een knipvel van The Owlhouse design... Je kunt ze digitaal bestellen, uitprinten, knippen en er daarna een mooie kaart van maken. Zo makkelijk...


Ik heb zwart linnenkarton als ondergrond gebruikt. Het dessinpapier komt van Tilda Classic Paperstack.
Die ligt er al zo lang omdat ik het zonde vind te gebruiken...maar het is eigenlijk andersom hihihihi..
De bloemtakje in het midden zijn van Memory Box Bella Bouqet.
Het frame is van JoyCrafts. De parels en resin ovaaltje zijn van Scrap-Unlimited.
De hoekjes aan de buitenkant zijn van DutchDoobadoo.


Verder wil ik Silvia, Renate en Cindy welkom heten op mijn blog. Gezellig dat jullie er zijn.

Vanavond ga ik lekker uit eten met een vriendin (half jaar niet gezien), lekker bijkletsen en daarna naar de bioscoop. Lang geleden. Ik heb er zin in.
Verder dit weekend heerlijk freubelen. Het is er het weer wel voor :-)

Fijn weekend allemaal,
Liefs, Monique



13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie vintageplaatjes heb je gebruikt en het designpapier past er ook super goed bij.
    Veel plezier vanavond.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW, wat een super kaart is dit zeg. Héél erg mooi. Ik vind die buitenste 'flappen' erg mooi. Dat is dus van Tilda Classic Paperstack??
    Ga ik onthouden en ff naar zoeken.

    Fijne avond gewenst met je vriendin. En een fijn weekend gewenst natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique
    Het is zeker mooi papier en je hebt er een hele mooie vintage kaart van gemaakt, en de plaatjes van de dames passen er perfect bij!!! Geniet van je avondje uit met je vriendin, dat is altijd heerlijk!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig papier heb je gebruikt voor je mooie vintage kaart,
    en een gezellige avond gewenst met je vriendin.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtige kaart Monique!
    Schitterend mooi het papier in combinatie met de plaatjes!
    Mooie mallen heb je gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Monique,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ziet er weer gaaf uit. En wat supergezellig om met je vriendin uit eten te gaan. Lekker bijkletsen en ook nog naar de bios! Klinkt heel gezellig! EN dit weekend knutselen, dat ga ik ook doen, heb ik me voorgenomen, want volgende week is een week.....pffff. Ik kan nu al blij worden als ik denk aan volgende week vrijdag 17.00 uur, zo druk gaat het worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooooooow Monique.....wat een BJOETIE is dit. Heel erg MOOI gemaakt tussen al die vreselijke aanverwante dingen door.
    Fijn weekend en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Monique! Maar goed dat je even de tijd genomen hebt om naast al die vreselijke aanverwante zaken, dit kaartje te maken, kunnen wij zo voor het weekend nog genieten van die mooi kaart van jouw.
    Wat gezellig zeg, met een vriendin uit eten en alsof dat nog niet gezellig genoeg is even naar de bios, dat doet een mens goed, dan kan je er weer even tegen. Fijn weekend, knutsel nog lekker, ik ben dit weekend nog aan het werk, maar volgende week is het hier al herfstvakantie! groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Heel erg mooi!

    Heel veel plezier vanavond met je vriendin, gezellig.

    Verder een fijn weekend,

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique,

    Wat heb je een prachtige vintage-dames-kaart gemaakt. Mooi bijpassend designpapier eronder.

    Geniet van je weekend & tot blogs!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Het is echt een juweeltje geworden. Prachtig, de nostalgische afbeeldingen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.