maandag 28 oktober 2013

Kerst met Owlhouse Design

Hallo,

Zo zie je me bijna 14 dagen niet en nu alweer.....
Ik had gisteren lekker de tijd om wat kaartjes te maken. Daar moet je dan wel gebruik van maken natuurlijk.
En vandaag zal ook wel lekker gaan denk ik. Het is toch geen weer om naar buiten te gaan. Wat een wind!

Ik heb een kaart gemaakt met een knipvel van Owlhouse Design. Dit zijn digitale knipvellen. Dit keer nummertje 0243. Een kerstkaart.


Ik heb 2 mallen van JoyCrafts gebruikt en deze op elkaar geplakt. Bewerkt met distress ink Old Paper.
De Kerstbloemen zijn van de ponsen van Nellie Snellen.

Met deze kaart doe ik mee aan de Challenge op de Facebookpagina van The Owlhouse Design.
Snuffel maar eens rond. Staan hele mooie kaarten op.

Vergeten jullie mijn eigen Challenge niet?
Jullie hebben nog tot 4 november.....

Ga nu lekker aan de freubel, heb mijn huisje al aan de kant. Dat is het voordeel van de halve nacht wakker liggen en dan eindelijk om 6 uur eruit gaan..... Ellek nadeel heb zijn voordeel....hihihi (vanmiddag lach ik niet meer hoor, dan slaap ik)

Liefs, Monique





10 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig,scoor je vast punten mee.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!! Hadden we gister mooi een uurtje extra om te freubelen!
    Een gezellige dag vandaag,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend Monique, maar dat is meestal dat je de nacht hebt om te poekeren of na te denken als er geen afleiding van de dag is, maar dat komt ook goed, je kaartje is heel mooi zeg, ik ga ook eens op de pagina kijken. Hopelijk val je vanmiddag niet in slaap, maar bewaar je dit voor de komende macht. Liefs Ingric

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Monique, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wat een leukerd. Het tikkie nostalgische plaatje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Monique,
    sjonge, dat is zeker vroeg....tuurlijk als voordeel dat je kunt freubelen, maar lekker slapen is ook wel heel belangrijk. Hopelijk lukt het vannacht beter!
    Je kerstkaart is super. Mooie die bloemen er zo bij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk nostalgisch Monique! Altijd leuk met een mooie sneeuwpop.
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje; was ook veel wakker afgelopen nacht, maar ben toch in bed gebleven, want ik moest werken vandaag (dan kan je niet slapen). Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.