zondag 27 oktober 2013

Herfst bij KIC

Hallo lieve blogvriendinnetjes,

Wat een stormachtige dag vandaag.....Zolang je lekker binnen zit is er niks aan de hand. En als het droog is, is het ook lekker lopen. Maar de lucht wordt hier steeds zwarter....dus een regenbui komt eraan.

Bij KIC is er vandaag weer een nieuwe Challenge van start gegaan met als thema HERFST. Nou toepasselijker kan vandaag niet denk ik.
Het was mij een beetje ontschoten door allerlei perikelen in de familie en ziekte van mijn kant. Maar gelukkig heb ik vanmorgen nog een kaartje kunnen maken.
Dit is hem geworden:


Ik heb hiervoor gebruikt:
* Dessinpapier van Glitz - Afternoon Muse
* Een stempel van Different Colors
* Herfstblaadje van de Xenos
* Een bloem van Marianne Design
* En een takje van Joy Crafts

Ik heb alles beinkt met Vintage Photo en de uil ingekleurd met Polycolor potloden. De uil is van The Stamping Chef, tevens de sponsor van deze Challenge.

Doen jullie ook weer mee?
En kijk ook eens bij de andere leden van team Groen. We hopen jullie weer te kunnen inspireren met deze mooie creaties.
Voor vandaag wens ik jullie een heerlijke stormachtige dag waarbij je lekker freubelen kunt.

Liefs, Monique


11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig herfstkaartje, Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kaartje. mooie, warme tinten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi herfstkaartje is het geworden Monique, in mooie kleuren, ook de uil past er heel goed bij. Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Monique wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het supermooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi schattig kaartje; zaten net in de enige bui die vandaag hier viel toen we met de honden liepen, maar ondanks dat was het heerlijk wandelen met die wind en rond vliegende blaadjes. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehoeeee.....wat een MOOI herfstkaartje is dit Monique.
    Nog een fijne avond toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Monique,
    ben je weer opgeknapt? Ja, het weer is nu echt aan het omslaan. Morgen ben ik nog vrij en ik denk dat ik maar lekker binnen blijf. Wie weet nog weer tijd om te freubelen...
    Je kaart is trouwens superleuk geworden!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,
    Een echte Opa uil met die grote snor, hihi. geinig kaartje!!
    En blijf morgen maar lekker binnen knutselen is veiliger...
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt, kleuren passen goed bij dit herfstweer :-) Ik ben echt geen liefhebber van dit weer dus ben ook lekker binnengebleven om te knutselen ... lekker mijn voorraadje kerstkaarten aangevuld,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje en dat uiltje is zo lief!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtkaartje heb je gemaakt, wauw!

    Fijne avond nog verder!
    Groetjes Lisanne
    (Misschien vind je het leuk om met mijn verjaardagscandy mee te doen, zie mijn blog http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.