zondag 13 oktober 2013

Geboortjekaartjes....

Hallo blogvriendinnen,

Gisteren kreeg ik de vraag of ik 2 geboortekaartjes wilde maken. Nou zijn dat altijd kaartjes die eigenlijk direct af moeten. Vaak laat mijn inspiratie mij dan in de steek. Maar al zeg ik het zelf.....deze zijn toch wel aardig gelukt. Misschien moet ik vaker tijdens het kijken van horrorfilms geboortekaartjes gaan maken...hihihi. Mijn zoon en zijn vriendinnetje zijn er helemaal gek van en hadden een horrorzondagmiddag....ieks!!!


Voor de pappa en de mamma


Voor opa en oma.

Voor vandaag laat ik het hierbij. Nog wel wil ik Hilda, Annie en Antoinette welkom heten op mijn blog!
Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren want ik kom ook beslist bij jullie langs.

Morgen kom ik terug om mijn DT leden aan jullie voor te stellen.
Nu ga ik pizza's bestellen en nog even van de zondagavond met mijn kinderen genieten.

Liefs, Monique

P.s. weten jullie dat er ook een nieuwe Challenge is begonnen bij KIC?
Ga gauw kijken wat team Roze heeft gemaakt. Het is een bingo. Dus mogelijkheden zat!

15 opmerkingen:

  1. Oh Monique wat zijn ze superschattig je kaartjes, ik vind me een partij lief, echt heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes Monique! Mooie vorm van kaartjes heb je gemaakt, en ook de afbeelding vind ik heel erg schattig! Ook is de naam erop altijd een mooie persoonlijke touch! Geniet nog van je zondag avond, tot morgen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjes van kaartjes!. Het gebruikte plaatje is ook erg mooi. Volgens mij heb ik het plaatje wel eens op oude geboortekaartjes gezien. Vintage dus ;-)
    Ik vraag me af of je beschrijvingen van allerlei kaartjes hebt? (snijden, rillen, vouwen en dat soort info) Is dat op internet te vinden?
    Fijne zondag nog en tot morgen!
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gelukt Monique! Supermooie kleuren ook! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super Monique!! Wat een beauty's en zo schattig allebeide!! Net zoals Anja vraag ik met af of je deze patronen op het internet vind of dat je dit zo knap zelf hebt gedaan? En wil je dan de maten misschien delen? Geniet lekker van je avond met de kids! Heerlijk even op de bank genieten van en met elkaar!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei mooie kaarten Monique. Leuk om te zien dat je met hetzelfde plaatje zulke verschillende kaartjes hebt gemaakt. Het zijn ook leuke kaartmodellen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique, je hebt twee schattige kaartjes weten te fabriceren tijdens je horror-middag. De bovenste is nog wat extra sierlijk door het modelletje maar allebei zijn het snoepjes...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique, er is niets mis met je inspiratie hoor! het zijn twee kei gave kaartjes en ook zulke leuke modelletjes, het zijn schatjes geworden en hele mooie plaatjes!! En als ze bij mij horor films gaan kijken, dan ben ik vertrokken....vind ik zo eng en naar om te zien, brrrr.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn super schattig geworden en ook leuke modelletjes!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique,
    wat een enige kaartjes heb je gemaakt. Dat kun je wel zeggen, dat de horror je geinspireerd heeft, want ze zijn prachtig!
    Ik keek vroeger wel eens naar de serie Hammer house of horror. Ikvond het geweldig, maar het had niet veel te maken met die films waarvan je wel eens voorstukjes ziet!
    Peter ging dan echt uit de buurt, want hij vind het vreselijk!
    Groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaarten en horror nou daar kijk ik niet naar hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaarten heb je gemaakt Monique, dat plaatje is Zo lief en blijft mooi. Leuk om voor zowel de trotse ouders als voor de opa en oma een kaartje te maken.
    Fijne maandag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn super leuk
    Een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.