dinsdag 8 oktober 2013

Een dag met een gouden randje...

Hallo allemaal,

Gisteren was een dag met een gouden randje....Hadden jullie dat gevoel ook?
De zon scheen heerlijk, Kevin en Laura hebben me geholpen in de tuin (zonder eens een keer te mopperen)
Ik heb een uur met de honden heerlijk over het land gebanjerd, ik heb een paar lieve dames gevonden die mij gaan helpen met mijn Challenges....daarover later meer maar ben zo blij met GerJanne, Ingrid en Antoinette en met een beetje geluk nog een lieve dame... Ook heb ik sponsors gevonden voor de Challenges. Kleurenfestijn en The Owlhouse Design.
Binnenkort stellen de dames zich aan jullie voor. Alles is nog in voorbereiding.

En als toetje ook nog een mooie kaart gemaakt met daarop mijn allerliefste vriendjes....Maru (zittend) en Ushi (zo gek als een deur) Hier zijn ze al bekaf en wilden maar wat graag weer aan de riem. Nog 1,5 km te gaan.


Ik heb de hele kaart gestempeld.
Wat heb ik gebruikt......
  • Distressink Vintage Phote
  • Old Olive van StampinUp
  • Garden Green
  • Always Artichoke
  • More Mustard
  • Stempels Lovely as a Tree StampinUp
  • Papillon Potpourri
  • Houtjes van de Intratuin
  • Vlindertjes van de Xenos
Ook wil ik nog graag even verwelkomen mijn nieuwe volgsters...elke dag weer, zo blij mee!
Welkom Misseke en Wendy, ik hoop dat we jullie kunnen inspireren om mee te doen aan de Challenges.

De komende dagen heb ik het druk met ziekenhuisbezoekjes, workshops en andere verplichtingen....dus kan het gebeuren dat ik het een en ander mis van jullie....maar ik hou jullie in de gaten....hihihi

Liefs, Monique







14 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje en je hebt prachtige honden (zijn het Akita's - het is niet heel goed te zien; heb zelf 2 huskies gehad en nu een Laika en een Duitse Herder). Heerlijk he wandelen met de doggies. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Monique, leuk gedaan zo met een foto van je honden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart van jullie mooi honden en ik wist helemaal niet dat je zelf ook een challenge blog had heb ik niet goed opgelet maar heb je nu gevonden en ga je volgen en misschien zelfs mee doen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dag zeg, alles zat mee, soms heb je dat en wat geeft je dat een gelukkig gevoel.
    Je kaart is prachtig, zo leuk met je mooie honden. Geniet nog lekker, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    wat weer betreft was et zeker een dag met een gouden randje. Voor de rest hier niet echt.
    Je kaart is helemaal super! Wat een mooie kleurencombi bij de vacht van de honden. Sterkte met de drukte de komende dagen!
    Groetjes en ik mail je.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt van je honden!
    mooie honden!
    Leuk gestempeld allemaal!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat veel leuke dingen heb je te vertellen, en super leuk dat Antoinette en Ingrid jou ook komen helpen bij de challenges. En al 2 sponsors gevonden, super!!! En wat hebben jullie gave honden, het was heerlijk om te lopen gister en vanmiddag was er hier ook volop zon, wat een toegift!!! Nu dan nog je kaart, de kleuren van de honden op het gras, passen prachtig bij de kleuren van je kaart!! Hele mooie stempels en ik zie ook je houtjes weer! Fijne avond en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt inderdaad als een topdagje Monique en wat fijn dat je al wat bloggertjes hebt gevonden die in je team gaan toetreden, wat heb je weer een geweldige kaart gemaakt, ik vind hem supermooi. Top is die. Sterkte met alle drukte de komende dagen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooie honden heb je.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattig en mooi kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja een heerlijke dag was het, en mijn dag had ook een beetje een gouden randje, hi hi. Je kaartje met de hondjes is super geworden, wat een lieverdjes zijn het daar op de foto! Sterkte nog met de drukte de komende dagen, liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. Super mooi!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.