Hallo allemaal,
vinden jullie ook dat de tijd zo snel gaat? Het is alweer bijna september. Nog 4 challenges inclusief deze en dan zit 2020 er weer op. Wat een jaar! 2020 vergeten we nooit meer.
Vandaag begint er een nieuwe challenge en we vragen jullie om cijfers op jullie kaarten te laten zien. Niet moeilijk toch?
Dit zijn de voorbeelden van het DT.
GerJanne |
Hermien |
Colien |
Nelly |
Ingrid |
Prachtige voorbeelden die jullie vast zullen inspireren.
Onze sponsor deze keer is 't Scrap-Ateljeetje. En zij zal jullie verrassen met een mooie prijs.
Zoals altijd.
Zoals altijd.
We hopen dat jullie allemaal weer mee gaan doen en verheugen ons weer op prachtige creaties!
Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique.
Inzendingen per mail:
1. Julia |
What do you want to do ?
New mailWhat do you want to do ?
New mail
Veel beter knutselweer nu en de vakanties weer over dus komt het met de opkomst weer helemaal goed! Mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt! fijnezondag verder,
BeantwoordenVerwijderengroetjes van Gerie
Wat een leuke voorbeelden en ik denk dat ik daar wel iets mee kan maken.
BeantwoordenVerwijderenMoet altijd een tijdje nadenken wat het gaat worden.
groetjes Marjan.
Komt goed met de opkomst denk ik, de hitte is voorbij en merk zelf dat ik veel meer zin heb om te freubelen. Jullie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt, leuke challenge. Groetjes Ela
BeantwoordenVerwijderenMooie inspiratiekaartjes. Ik heb het genoteerd, eerst even wat verplicht werkjes afmaken en dan ga ik eraan beginnen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elly
Hele mooie en leuke voorbeeldkaarten! Ik hoop mee te kunnen doen! Liefs, Sarah
BeantwoordenVerwijderenPrachtige voorbeelden met de nieuwe uitdaging cijfers. ik heb net mijn kaart geplaatst. In de tekst het cijfer 2.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Astrid.
Leuk thema voor de challenge. Het team heeft mooie verschillende voorbeeldkaarten gemaakt. Mijn kaart staat er bij.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Annerieke
Heel erg mooi gemaakt!
BeantwoordenVerwijderen