zondag 23 juni 2024

Ik ga op vakantie en ik neem mee.....

 Hallo!

De winnaars zijn bekend van de Bingospelers. Kijk naar het bericht hieronder!

Dan zijn we er nu met onze vakantie challenge. Zo langzaam beginnen de vakanties en we bedachten een leuke challenge: 'Ik ga op vakantie en ik neem mee.....'

Helaas heeft Maura zich niet gemeld als gastdesigner, dus moeten jullie het met onze DT voorbeelden doen! Daar komen ze!

Nelly, neemt haar parasol mee

Colien, neemt haar fiets mee


GerJanne neemt haar fototoestel mee

Hermien, neemt een stapel boeken mee

Ingrid neemt haar laarzen mee

Je kunt het zo gek niet bedenken of het gaat mee op vakantie. We hopen op veel inzendingen,ook omdat deze challenge 6 weken gaat duren.
De reminder wordt 14 juli geplaatst en de challenge loopt tot 2 augustus 20.00 uur. Dus lekker de tijd om iets te bedenken ...

De prijs die je kunt winnen is er een van onze prijzenpagina. Die mag je dan zelf uitkiezen.
Kom maar op met jullie originele ideeën!

Creatieve groetjes!
Hermien, Nelly, Ingrid, Colien, Monique en GerJanne

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

  1. Leuke challenge met mooie voorbeelden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En deze is ook weer superleuk met prachtige voorbeelden van het team! Ik doe graag weer mee. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How I Got Cured

    My name is Ximena Jimena from Cuba, I want to shares my incredible story of being cured from Herpes and HIV by Dr. Jekawo. After testing positive in 2014, all hope seemed lost until I discovered the cure from Dr. Jekawo. Following his treatment, test results turned out negative, and I am forever grateful for this help. Dr. Jekawo's expertise also extended to curing various health conditions such as HPV, diabetes, epilepsy, and more. I also attests to Dr. Jekawo's success in curing my brother-in-law's diabetes and HPV, providing hope to others who may be struggling with similar conditions. also cure
    hpv
    Hiv/Aids
    epilepsy
    sickle cell anaemia
    diabetes
    Herpes
    copd
    barrenness
    cancer
    wart
    psoriasis
    pityriasis rosea etc.
    email: drjekawo@gmail.com
    Dr Jekawo also cure my brother in-law diabetes and HPV completely.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.