zondag 23 juni 2024

Bingowinnaars!

 Hallo en goedemorgen!

De Bingo is gevallen en er is een winnaar. Dat is ........

Ela! Zij maakte deze leuke kaart:



Ela, van harte gefeliciteerd met je winnende kaart.
Als je mailt naar knutselsenkadootjes@gmail.com, dan zorgen wij ervoor dat de prijs naar je opgestuurd wordt.

De top 3 die we gekozen hebben:

Op 1 Sigrid

Op 2 Lia

En op 3 Nelleke


Allemaal van harte proficiat!
Sigrid, als je het leuk vindt om de volgende keer gastdesigner te zijn, mail dan naar knutselsenkadootjes@gmail.com.
Dan vertellen wij wat je mag maken voor de volgende challenge.

Over een uurtje zijn we er weer met een gloednieuwe uitdaging!

Creatieve groetjes,
Hermien, Ingrid, Nelly, Colien, Monique een GerJanne

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn kaart tot een van de toppers is gekozen. Dank je wel!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met de winnende kaarten. Leuk dat mijn kaart ook bij de topper is. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bingo! Wat leuk dat mijn kaart eruit is gerold! Lia, Nelleke en Sigrid ook van harte, prachtige top 3. Ik stuur een mailtje. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.