zondag 4 december 2022

Oh deer, niet vergeten hoor!

 Hallo allemaal,

Het is koud en we zijn helemaal in de mood voor winter- of kerstkaarten. Onze reminders zijn allemaal weer even leuk, al zeg ik het zelf. We vragen een hert of rendier op je kaart.

Gastdesigner Ina maakte een heel mooie kaart voor de reminder:



En onze voorbeelden ter inspiratie zie je hier:


GerJanne

Hermien  


Ingrid 


Colien

Nelly 

Je ziet het, het kan met stempels, stansen, papier en zo zijn er meer mogelijkheden natuurlijk.
Je kunt meedoen tot 16 december middernacht en je kunt je kaartje >HIER<  linken.

Op het moment van schrijven heb ik nog geen kaartje binnen van Monique. En ik ga haar ook niet storen, want ze is afgelopen donderdag oma geworden!!
Die geniet van haar kleinzoon denk ik...

Creatieve groetjes,
Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, Monique en GerJanne


3 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk, Ik moet toch ook weer eens een leuke kaart gaan maken, Hertjes, rendiertjes, genoeg hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaarten, ohhh ik heb er eentje in de wacht staan, ga die even in orde maken en linken naar jullie..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.