zondag 20 november 2022

Oh, oh Deer bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

vandaag begint de laatste challenge van dit jaar.  Een bewogen jaar met de economische crisis als nasleep van de Coronacrisis en daarbovenop nog eens de oorlog tussen de Oekraïne en Rusland. Gelukkig hebben we challengeblogs op het wereldwijde web waarin wij kaartenmaak(st)ers heel veel afleiding vinden. En genieten van elkaars kaarten! 

Daarom gaan we volgend jaar ook gewoon weer door. Dat wordt een jubileumjaar voor Knutsels en Kadootjes want dan bestaan we 10 jaar! Hoe gaaf is dat? Waar heel veel challengeblogs verdwijnen of een zeer wisselend team hebben, zijn wij al bijna 10 jaar een team. Daar ben ik (Monique) heel erg trots op! Dat had ik nooit gedacht, 10 jaar geleden. Ik heb geweldig creatieve, lieve meiden om me heen verzameld in de loop van de tijd. We gaan nog eens bedenken hoe we het gaan vieren volgend jaar. Wordt vervolgd!

Maar nu eerst dit jaar afmaken met een leuke challenge. We vragen dit keer om een kerst/winterse kaart waar een hert of rendier op moet staan. Mag ook een hele kudde zijn 😉

We beginnen met de kaart van onze gastdesigner Ina. Door eenvoud heel erg mooi!

Ina

En dan de kaarten van het DT:

Nelly

Hermien

GerJanne

Ingrid

Colien

Monique

Wat vinden jullie ervan? Genoeg inspiratie? Ik denk dat het voor jullie niet moeilijk is. Bij deze challenge mogen jullie een prijs uitkiezen op de prijzenpagina. En omdat het een tijd van kadootjes is, verloten we 2 prijsjes.  Deze challenge loopt tot en met 16 december 23.55 uur.

Heel veel succes en plezier met het maken van een mooie kaart!

Creatief liefs van Ingrid, Hermien, Colien, Nelly, GerJanne en Monique.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

10 opmerkingen:

  1. 10 jaar, wow! Dat is heel knap.
    Leuke uitdaging, moet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier het aankomende jaar, jullie kunnen hartstikke trots hierop zijn!!!! Mooie voorbeeld kaartjes hebben jullie gemaakt voor de nieuwe challenge lady's
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden voor een leuke laatste challenge van het jaar! Mooie mijlpaal volgend jaar, kan me voorstellen dat jullie trots zijn, volgens mij hebben jullie een heel gezellig team! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaarten DT team en bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fantastisch Monique dat jullie volgend jaar 10 jaar bestaan. Ik heb jullie vanaf het begin gevolgd. Als ik tijd heb doe ik mee aan de challenge. Nu had ik toevallig net een kaart met een hert gemaakt, dus dat kwam goed uit. Veel succes in de toekomst met jullie challengeblog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je blog al 10 jaar bestaat met hetzelfde team. Heel leuk. Ik doe af en toe mee.. het lukt me niet altijd… maar heel gezellig. Deze keer die ik weer graag mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeeldkaarten. En wow...10 jaar bestaan van dit blog. Tjee...dat is een tijd. Dat had ik niet verwacht. Voor mijn gevoel was het korter. Gefeliciteerd en nog vele jaren erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.