zondag 29 september 2024

1, 2, 3, 4 hoedje van, hoedje van......

 Hallo allemaal,

vandaag alweer de 10e challenge dit jaar bij Knutsels en Kadootjes. We vragen deze keer om verschillende hoofddeksels op je kaart, artjournal pagina of andere creatie.


Daar zijn zoveel mogelijkheden in te vinden. Je kunt ook kiezen voor de mijter van Sinterklaas of de muts van de Kerstman. Afgelopen challenge hebben we 42 deelnemers gehad. Hoop dat we met alle leuke hoedjes de 50 weer passeren. Als we de 75 gaan halen geef ik (Monique) een extra prijs weg. 

Ik heb hier de mooie voorbeelden van onze gastdesigner en het DT.

Rhodé

GerJanne

Colien

Monique

Hermien

Nelly

Ingrid

De laatste tijd zakt het aantal deelnemers wat weg. Is geloof ik wel een trend wat ik bij meerdere challenges zie gebeuren. Ik vraag me dan af hoe dat komt. Als DT doen we ons best om leuke voorbeelden te maken en te bedenken. Ook de winkeliers hebben steeds minder de behoefte om een prijsje beschikbaar te stellen. 't Scrap-Ateltjeetje heeft afgelopen challenge voor het laatst gesponsord. We gaan op zoek naar nieuwe sponsoren en anders gaan we de prijzenpagina lekker weer aanvullen.

Willen jullie als deelnemers eens aangeven of er dingen anders kunnen of geef tips voor nieuwe challenges volgend jaar. Over 42 dagen in november gaan we weer een weekendje brainstormen en tips en ideeën zijn altijd welkom.

Je mag 2 keer meedoen en kunt je creatie insturen tot en met vrijdag 25 oktober 20.00 uur. Er zullen weer leuke prijzen op de prijzenpagina komen waar uit je kunt kiezen mocht je de challenge winnen.
Wij wensen jullie heel veel succes en veel plezier tijdens het maken van, wie weet, een winnende creatie.

Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique.






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking:

  1. aan de voorbeelden en thema's ligt het bij mij niet, het is meer de tijd en de inspiratie....
    misschien helpt een extra reminder, de challenge duurt een maand en zakt al snel in mijn leeslijst. en dan bv 1 a 2 voorbeeldkaarten dus dan 2 x een reminder verdeeld over de maand en 2 kaarten. anders wordt het teveel voor jullie denk ik.
    groetjes Alma.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.