zondag 4 augustus 2024

Vakantie winnaars!

 Hallo allemaal!

Het is echt vakantie tijd. We hadden de uitdaging met 2 weken verlengd en toch maar 35 inzendingen!Voor ons doen wat weinig, maar we zijn blij met elke inzending! En we hebben de random laten draaien voor de prijs die van de prijzenpagina gekozen mag worden.

En nummer 27 is Trijntje! 



Van harte gefeliciteerd Trijntje. We horen graag welke prijs je wilt ontvangen. Mail dat naar ons email adres en dan zorgen wij ervoor dat de prijs naar je toekomt.

Dan de top 3.

 
De meeste stemmen kreeg op nummer 1:

Astrid



Femmy


En op nummer 3:

Elle Jeanne

Allemaal van harte gefeliciteerd! Voor de nummer 1 van de top 3 hebben we een designerplaatsje. Astrid, als je het leuk vindt mag je gastdesigner zijn. Mail dan naar ons, dan hoor je wat de volgende challenge is! 
Uiteraard is er voor iedereen een button als je dat leuk vindt.

Over een uur komt de volgende challenge online en die gaat weer 4 weken duren.

Creatieve groetjes!
Hermien, Nelly, Ingrid, Colien, Monique en en GerJanne

4 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor het kiezen van mijn kaart in de top 3
    De andere dames ook gefeliciteerd
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat mijn kaart winnaar is geworden en ik een prijs uit mag zoeken . De anderen gefeliciteerd met hun top plekjes. Ik stuur een mailtje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allen van harte gefeliciteerd! Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta. De andere dames ook gefeliciteerd met jullie prijs.
    Ik ga gelijk mailen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.