zondag 28 april 2024

Doorkijkwinnaars

 Hallo allemaal!

Vandaag als eerste het winnaarsbericht van de doorkijkkaartjes.
We hebben zulke ontzettend leuke inzendingen gehad! Een genot om ze te bekijken.

En zoals altijd is de prijs voor de Randomwinnares.


En dat is Marjolijn! Van harte gefeliciteerd, wat een schitterende kaart maakte je!

Je mag een mailtje sturen naar knutselsenkadootjes@gmail.com en een prijs aangeven die je ontvangen wil van onze prijspagina.

Dan de top 3, eigenlijk een top 4.

1. Danielle (29)
2.Trudy(10) en Marjan (42)
3. Alma (4)

Door even wat mindere internetverbinding geen voorbeelden van de kaartjes, maar geloof me: ze waren prachtig! Allemaal van harte gefeliciteerd met je topplek.
Je mag een badge meenemen naar je eigen blog als je die hebt.
Danielle, als je het leuk vindt gastdesigner te zijn bij de volgende challenge, mail dan naar knutselsenkadootjes@gmail.com en we laten je weten wat de volgende uitdaging is, wanneer we publiceren en voor wanneer je kaart binnen moet zijn.

Over een uur komt de nieuwe challenge online en we hopen op weer een boel deelnemers!

Tot dan!

Creatieve groetjes.
Ingrid, Colien, Nelly, Hermien, Monique en GerJanne

5 opmerkingen:

  1. Wat super leuk dat ik in de top 4 sta met mijn kaartje! De andere dames ook gefeliciteerd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een eer op je werk als je in de top 4 sta.
    Heel blij mee.
    De andere ook Gefeliciteerd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook mijn felicitaties aan de andern natuurlijk, dat zou ik in mijn enthousiasme gewoon vergeten. 🙈

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.