zondag 31 maart 2024

Winnaars met een staartje

 Hallo allemaal,

Voor we van start gaan met de nieuwe challenge, eerst de winnaars van 'Maart roert zijn staart'. Wat een boel leuke inzendingen hadden we!
De prijs is altijd voor de randomwinnaar. Zo heeft iedereen een even grote kans.
De random draaide en de winnende kaart is die van.......

En dat is

Femminde

En dan de top 3! Altijd weer moeilijk kiezen.
Het is gelukt. De nummer 1 mag de volgende keer gastdesigner zijn en dat is:



Marjolein


Op de 2e plaats

Vivian


En op de 3e plaats:
Irene

Dames, alle drie van harte met jullie top plek!
Marjolein, je mag gastdesigner zijn, als je dat leuk vindt. Mail dan naar knutselsenkadootjes@gmail.com en je hoort de details van de volgende challenge.

Over een uur komt er weer een challenge online. Hopelijk doen jullie weer allemaal mee!
Heel fijne Paasdagen gewenst. En voor degenen die moeten werken: succes en voor wie een langweekend heeft: geniet ervan.

Creatieve groetjes!
Nelly, Colien, Ingrid, Hermien, Monique en GerJanne

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd allemaal en dank je wel voor mijn top 3 plekje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super dat ik dit x jullie random winnaar ben. Ik ga een mailtje sturen.
    En dames van de Top3 ook van harte gefeliciteerd.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige winnende kaarten, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met een beetje vertraging heb ik het gezien! Hartstikke leuk dat ik de eerste plek heb bereikt. Ik heb afgelopen weekend een mailtje gestuurd: ik ben graag gastdesigner.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.