zondag 19 november 2023

Laatste challenge Knutsels en Kadootjes

 

Hallo allemaal!

Neeeeee.... niet schrikken, hoor! Beetje rare titel, maar ik leg het uit!
Vandaag is het tijd voor de laatste challenge van het jaar 2023. Wat gaat de tijd toch snel!
En het het thema voor deze laatste challenge is Knutsels en Kadootjes.
Dat is alles. We gaan natuurlijk gewoon door!

We willen graag een van beide of allebei op je kaart zien. Je mag het thema ruim nemen. Alles wat met handwerk te maken heeft en elk cadeautje is goed. 
Kijk maar eens naar het prachtige voorbeeld van onze gastdesigner Caroline!


Caroline

Zij heeft een cadeau, een breiwerk en een kwast op haar kaart verwerkt. Super gedaan. Dank je wel dat je onze gastdesigner wilde zijn.

Ook het DT heeft weer haar best gedaan.

GerJanne

Ingrid

Nelly

Colien




Hermien

Kom je er niet helemaal uit met knutsels dan zien we graag kadootjes op je kaart. Met Sint en Kerst in aantocht kan dat niet moeilijk zijn!
Deze challenge loopt tot 15 december 23.59 uur. Je mag twee keer meedoen. Op de 17e december maken we de winnaar bekend en daarna houden we kerstvakantie tot 7 januari om weer fris aan een nieuw jaar te beginnen!

Creatieve groetjes,
Ingrid, Nelly, Hermien, Colien, Monique en GerJanne

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 opmerkingen:

  1. Gelukkig komen jullie terug in 2024, er verdwijnen al zoveel blogs. En dit is weer een hele leuke opdracht! Prachtige kaarten van jullie en ik ga er binnenkort eens goed voor zitten! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie en prachtige voorbeeldkaarten dames

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha gelukkig, niet de laatste voor altijd, alleen voor 2023. Ik vind een kaart opzich al een cadeautje, al helemaal als die zelf gekhutseld is, haha. Eens zien of ik er wat van kan maken, vast wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja weer bijna een jaar voorbij, dus bij alle challenge blogs begint de laatste van het jaar.
    Leuk om deze te houden volgens de titel van jullie blog en prachtige voorbeeldkaartjes.
    Veel succes en ik zal me er eens over buigen om iets te maken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke - heel toepasselijke - afsluiter met toffe dt-creaties!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke afsluiter. Eens kijken wat ik er van kan maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo, ik schrok mij een hoedje!!
    Met gelukkig lees ik wat jullie bekeken, haha.
    Leuke afsluiting van het jaar en mooie voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.