zondag 22 oktober 2023

Stempel je eigen achtergrond bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

We zijn er alweer met de 11e en één na laatste challenge van dit jaar. Wat gaat de tijd snel hè? We hebben een uitdaging bedacht die heel goed in mijn (Monique) straatje past. 

STEMPEL JE EIGEN ACHTERGROND

Zo leuk om te doen! En ik wil wedden dat jullie ook hele mooie kaarten kunnen maken met deze techniek. Ik zal laten zien wat we als DT hebben gemaakt en natuurlijk door onze gastdesigner. Deze keer is dat Henriët.



Henriët




Colien



Ingrid



Nelly



Hermien


Monique


GerJanne


Zijn de voorbeeldkaarten mooi genoeg om jullie te inspireren? Ik denk het toch wel! Onze sponsor is de Egel en die stelt weer een mooie prijs beschikbaar. Die komt nog. Ik ben door alle drukte vergeten te vragen om een prijs. Maar dat komt goed.

De challenge loopt tot en met vrijdag 17 november 23.55 uur.

Heel veel succes gewenst en veel plezier met jullie creatieve uitspattingen. Wij kijken er weer naar uit, naar jullie mooie creaties.

Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique.





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 opmerkingen:

  1. Oh, wat vind ik dit een leuke Challenge! Én veel mooie voorbeelden. Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nieuwe challenge, ik ga er mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jullie nog even melden dat ik vrijdag mijn gewonnen prijs heb ontvangen. Nog hartelijk bedankt daarvoor,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooit een makkelijke opdracht voor mij, een achtergrond stempelen maar ik wil het wel proberen. Jullie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt ter inspiratie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.