zondag 26 maart 2023

Alles is NIEUW bij Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal,

vandaag starten we alweer de vierde challenge dit jaar. Wat gaat de tijd toch snel! We vragen deze challenge iets nieuws op jullie kaart. Geboorte, huis, baan enz...

Onze gastdesigner Daphne en wij hebben ons best gedaan weer mooie voorbeelden voor jullie te maken. Allereerst Daphne's kaart:

Daphne - Geboorte

Colien - Nieuw avontuur


Nelly - nieuwe woning

Ingrid - baby

Hermien - nieuwe baan

GerJanne - nieuwe woning
 
Monique - nieuwe woning
 

Er zijn heel veel mensen die een nieuwe woning krijgen....hahaha. Ik ben benieuwd waar jullie mee komen. Inspireer ons maar! Ik hoop dat de deelname net zo hoog zal zijn als bij de vakjeschallenge. Dat was helemaal top!

De winnaar mag een leuk prijsje uitzoeken op de prijzenpagina. Jullie mogen met 2 kaarten meedoen. En dat kan tot en met 21 april 23.55 uur.

We hopen dat jullie allemaal weer gezellig meedoen.
Creatieve groetjes, Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Ik vond het leuk om gast designer te mogen zijn.
    Ik ga nu mijn kaart ook op mijn blog plaatsen, want dat zou ik bijna vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En er zit ook een geboortegolf aan te komen denk ik😄. Mooie kaartjes voor de nieuwe uitdaging! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van mijn kant niet veel meer dan een verhuiskaart en een babykaartje. Geen verdere inspiratie voor iets anders nieuw 😄.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.