zondag 19 juni 2022

Zomerbloemen

 
Hoi allemaal,


hebben jullie ook genoten van de afgelopen week? Wat was het fijn om buiten te zijn. De vakanties beginnen ook zo langzamerhand. 

We hopen natuurlijk dat dat geen invloed heeft op de deelname aan onze nieuwe uitdaging. Wel hebben we deze zomeruitdaging wat langer lopen. In plaats van 4 weken, duurt deze 6 weken.

Deze keer vragen we zomerbloemen.De gastdesigner van de vorige keer was Daphne en zij maakte 2 kaarten met dezelfde zomerbloemen, voor 2 verschillende gelegenheden. Dat bewijst maar weer dat er veel mogelijkheden zijn.

Daphne

Dank je wel voor je bijdrage, Daphne!


Het DT heeft ook haar best gedaan om jullie te inspireren.

Nelly

Ingrid

Colien

GerJanne

Hermien 

Monique heeft al vakantie, maar zij stelt een prachtige prijs beschikbaar van Pronty. Deze prijs is voor de random winnaar.


Je kunt meedoen met elke creatie, als er maar zomerbloemen op te zien zijn. De challenge loopt tot de 29e juli 23:59 uur! Je mag twee keer inzenden. We zijn heel benieuwd naar wat jullie bedenken.

Voor wie al snel op vakantie gaat: Geniet ervan! Gaan wij ook doen...

Creatieve groetjes,
Nelly, Colien, Ingrid, Hermien, Monique en GerJanne

<

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 opmerkingen:

  1. Kurk zat er bij mij niet in nee, maar deze uitdaging moet weer lukken! Mooie voorbeelden van het team. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke uitdaging met heel veel mogelijkheden, moet goed komen, zeker met de mooie voorbeelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie voorbeelden DT van jullie allemaal! Omdat ik nu vakantie heb tot half juli, doe ik het even zo en als ik echt niet meer weet wat ik moet doen ga ik een rondje bloggen maar...eerst genieten van mijm vakantie en wens iedereen mooie zomer weken!!! Gefeliciteerd aan de winners van de kurk challenge. Vakantie groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk dank voor deze leuke challenge
    Mijn kaartje: entry 7
    Groetjes van Monique (niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry ...niet 7 maar entry 5
      Monique (niki1)

      Verwijderen
  5. Hele mooie verschillende DT voorbeelden!
    Fijne zomerdagen allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige inspiratie kaarten! Ik heb het genoteerd, moet me nu eens lukken om iets te maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.