zondag 26 september 2021

Winnaar van de scraplings

 Hallo allemaal,

hier zijn we met de uitslag van de scrapling challenge. We hebben 34 hele leuke scraplings gezien. De keuze van het DT was heel divers maar we hebben weer een leuke top 3. Maar eerst laat ik jullie de random gekozen winnaar zien. Dat is deze keer geworden.......

Christa!

Met deze mooie kaart! Van harte gefeliciteerd Christa. Als jij even je adresgegevens naar mij mailt knutselsenkadootjes@gmail.com, dan zorg ik ervoor dat ze bij de sponsor terecht komen.

 
En dan onze top 3:
 
1. Gerie met deze mooie mixed media scrapling.

2. Crealientje met dit prachtige herfsttafereeltje.

En op nummer 3 Christa met dit leuke plantenrekje. Zo zie je maar weer dat je met 2 kaarten ook 2 x in de prijzen kunt vallen. Al krijg je voor de top 3 geen prijs maar wel waardering!


Van harte gefeliciteerd met jullie top 3 dames!

Gerie, als je tijd en zin hebt mag je als gastdesigner meedoen bij de challenge in november.
Stuur dan een mailtje naar knutselsenkadootjes@gmail.com
 
In de loop van de morgen verschijnt de nieuwe challenge online. We hopen dat jullie allemaal weer gezellig mee gaan doen.
 
Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique.

6 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens lekker wakker worden. Met mijn scraplings gewonnen en ook nog in de top 3. Heel erg bedankt. Gefeliciteerd ook aan de rest van de top 3, ook allemaal zo mooi geworden. Ga een mailtje sturen Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een terechte top 3, prachtige kaartjes zijn het! Van harte gefeliciteerd dames!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een leuke uitdaging en meteen de scrapling weer eens onder de aandacht gebracht.
    Dames gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankzij deze uitdaging weet ik wat een scrapling is, het was leuk om eens uit te proberen.
    Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kers op de taart, super leuk dat ik in de top 3 sta en natuurlijk ga ik een gast kaartje maken voor november mailtje komt eraan vandaag of morgen! Christa en Crealientje ook van harte met jullie gekozen scrapling!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Christa en Gerie van harte gefeliciteerd!
    Dames van de dt bedankt💐 dat mijn kaartje in top 3 staat.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.