zondag 1 augustus 2021

Rijen, rijen, rijen in een wagentje....

 Als je dan niet rijen kan, dan draag ik je...

Hallo allemaal,

vandaag start er weer een nieuwe challenge. Deze keer is het thema TRANSPORT. En of dat nou in een wagentje is, op de fiets of step enzovoort, dat maakt niet uit. Zolang er maar wordt vervoerd.


 Ik heb hier weer leuke voorbeelden van onze gastdesigner Marjolein en het DT.

Marjolein

 
Ingrid

Colien

Nelly

GerJanne

Hermien

Monique

Wat vinden jullie ervan? Ik vind het een mooie variatie aan transportmiddelen. Ik denk dat we allemaal wel plaatjes, stansen of stempels hebben met een auto, fiets, trein enz....

Onze sponsor is deze maand de Egel. De prijs is nog een geheimpje. Mijn fout, vakantieblues. Maar de Egel heeft altijd leuke prijzen, dus dat gaat vast goed komen.



Er is een verjaardagskalender te winnen van Marianne Design "Eline's dieren".

Jullie kunnen meedoen tot en met vrijdag 27 augustus 23.55 uur. 

Je mag met 2 kaarten meedoen. Dus kruip in je hobbykamer of aan de keukentafel en maak een mooie kaart voor ons. Wij zijn er weer klaar voor!

Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 opmerkingen:

  1. Een heel leuke uitdaging en met zulke mooie voorbeelden moet dat toch goedkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inspiratiekaarten en wat een leuke uitdaging.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOhhh dat is een mooie prijs, die kalender:)
    Jullie hebben prachtige inspiratiekaarten gemaakt. Daar ga ik eens voor zitten en iets leuks maken voor jullie nieuwe challenge.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt met veel inspiratie.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten zie ik hier allemaal staan.. Van de deelnemers en ook van het team de gastdesigners. Heb zojuist de kaart van mijn moeder bij gezet. kom zelf ook nog meteen kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verschillende voorbeeld kaarten! Ook super mooie gast DT voorbeelden.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.