zondag 28 februari 2021

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

 Hallo allemaal, 

het is alweer tijd voor de volgende challenge. De ruitjeschallenge was een groot succes! Laten we van deze ook een succes maken. Volgens mij moet dat lukken. 

We vragen een label. Op je kaart of een label als kaart. Dus je kunt alle kanten op.

En met de voorbeelden van ons DT moet het zeker lukken.

Hermien

GerJanne

Ingrid

Nelly

Colien

Monique

Ik ben benieuwd of we jullie genoeg inspiratie hebben gegeven. En anders deze leuke prijs wel. De winnaar mag voor $12,00 aan digi's uitzoeken in de webshop.

De challenge loopt tot en met vrijdag 26 maart 23.55 uur.

We wensen jullie heel veel succes en creativiteit toe.
 
Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter
What do you want to do ?
New mail

10 opmerkingen:

  1. Toevallig gisteren een kaartje gemaakt met een label erop. Ik heb die net geplaatst.
    Leuke voorbeeldjes hebben jullie gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes voor de nieuwe uitdaging. Ik ga weer meedoen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes van jullie allemaal.
    Ik ben ook met iets bezig en daar zitten ook labels in...zodra ik hem kan plaatsen ga ik hier gelijk aan meedoen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge en mooie voorbeelden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke challenge en mooie inspiratie-kaarten dames.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoek je het label? Kijk op mijn blog voor de hele kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden Dames,

    Sinds lange tijd een kaartje geplaatst bij jullie
    leuke challenges.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Labels te zien op mijn labelkaart en doe gezellig mee met deze leuke challenge! Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
    Een leuke challenge waar ik graag aan mee doe.
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.