zondag 17 januari 2021

Caramba! De reminder!


Hoi allemaal,

Vandaag weer tijd voor de reminder van onze eerste challenge van 2021.
We zagen al heel leuke en originele kaarten voorbij komen. 


Eerst denk je: wat kan ik nu met een C? 
Maar al denkend en zoekend kom je op meer dingen dat je had gedacht.
Dat had het DT ook!
We hebben nog een paar inspirerende voorbeelden voor jullie!

Ingrid

Monique

Hermien

GerJanne

Nelly

Colien


Je ziet het, van Caravan via Cocktails naar cactussen en van Cirkels via coffee naar een oude Citroën.
Vele kanten kun je er mee op. 
Je hebt nog tijd tot en met de 29e januari en je mag twee keer inzenden. 
De prijs hebben we vorige week bekend gemaakt en hij is zeker de moeite waard om mee te doen.
Je kunt je kaart >HIER< linken.

Creatieve groetjes,
Ingrid, Nelly, Colien, Hermien, Monique en GerJanne


6 opmerkingen:

  1. Dat zijn ook weer mooie voorbeelden. Ik heb net mijn 2e kaart gelinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó leuk, bij elke kaart denk ik "ooooh ja, dat kan ook!"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel mogelijk met de C dat zie je weer aan jullie prachtige voorbeelden DT!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, prachtig hoor! En mijn cactus is wel een beetje een open deur zie ik al😊. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor de challenge !
    Condoleance
    Hier is mijn kaart:
    https://www.splitcoaststampers.com/gallery/photo/3025054?&cat=500&ppuser=205884

    Groetjes van Monique (niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.