zondag 1 maart 2020

Challenge in de lift!


Hallo allemaal,

Voor de music awards moet je even >HIER< klikken, mocht je nieuwsgierig zijn of je gewonnen hebt of in de top 3 bent beland.

En vandaag weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes.
Colien heeft voor jullie een mooie kaart uitgezocht die jullie mogen liften
Het is een kaart van Anneke de Clerk. Haar blog vind je HIER.

En hier zijn de mooie voorbeelden van onze gastdesigner en DT. 

Als je bij Lieve op haar blog kijkt, dan zie je ook dat Lieve uit haar comfortzone is gestapt en deze prachtige kaart heeft gemaakt. Dus het kan 😉
Lieve
En van het dt....
Ingrid
Nelly



Hermien

GerJanne
Colien

Monique
Wat vinden jullie? Is te doen toch? Ga uit je comfortzone en klieder er lekker op los!
De prijs wordt beschikbaar gesteld door 't Scrap-Ateljeetje.

Is dat geen gave prijs? Toch genoeg redenen om mee te doen.
Je kunt meedoen tot en met vrijdag 27 maart.
 

Creatieve groetjes,
Colien, Ingrid, Nelly, Hermien, GerJanne en Monique.









You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

9 opmerkingen:

  1. wow dit is echt een uitdaging maar wel heel leuk ga me er eens over buigen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en voor mij echt out of the box! Ben nu al met mijn 2e kaartje zelfs bezig haha. Ga ik snel laten zien!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave uitdaging. Prachtige voorbeelden dames.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat jullie een kaartje van mij kozen om te liften. Bedankt voor de link!
    Mooie voorbeelden van het team, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke liftkaart zeg, jullie hebben ook prachtige kaarten gemaakt! Mijn kaart staat er ook bij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.