zondag 27 mei 2018

Nieuwe koele challenge bij Knutsels en Kadootjes


Hoi allemaal!

Vandaag start de nieuwe challenge en we hebben een leuke, goed bij het weer passend, namelijk maak een CAS kaart. Dan hoef je niet eindeloos te stansen en te plakken. 
Je bent er zo mee klaar. En als je eerst op een idee moet komen doe je het denkwerk vanuit je luie tuinstoel.
Ons team is er uiteraard ook mee aan de slag gegaan en heeft prachtige voorbeelden gemaakt:

Ingrid

GerJanne

Nelly

Hermien

Monique

Colien


Zoals je ziet is er veel wit te zien op onze kaarten en dat is ook de bedoeling. Ongeveer 2/3 wit en de rest mag je met stempels, inkt, stansen etc. aan de gang. 
Voor sommigen een echte uitdaging en voor anderen  zal het wal hoofdbrekens kosten, maar houd je hoofd koel!
Je hebt 4 weken de tijd, tot 22 juni 23:00 uur en natuurlijk helpen we jullie halverwege nog even herinneren aan deze challenge. Je mag met twee kaarten meedoen. En de prijs die er te winnen is, is een gave stempelsheet:



De winnaar en top 3 van de emboss challenge zijn een uurtje geleden bekend gemaakt, dus scroll even naar beneden, als je nog niet weet of je gewonnen hebt of niet....

Creatieve groetjes,
Ingrid, Nelly, Hermein, Colien, GerJanne  en Monique




7 opmerkingen:

  1. Hele mooie winnaars van harte dames!!! En deze challenge moet wel lukken buiten in de tuin! Heel mooi weer jullie voorbeelden DT! Fijne zondag allemaal,
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, en wat een leuke voorbeelden.
    Ja dit word wat,zoals jullie weten staan mijn kaartjes altijd best wel vol:)
    Maar ik ga mijn best weer doen.
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor de dames en een leuke uitdaging weer K&K
    Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt DT dames !!
    Mijn kaart staat er bij , groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige CAS kaarten dames! Dat hebben jullie goed bedacht met dit mooie weer, haha! Ik ga zeker mee doen al is het niet mijn specialiteit...En wat een prachtige prijs is er te winnen, wauw! Daar kun je wel wat mooie CAS kaarten mee maken. Groetjes en fijn weekend Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge weer en wat zijn er mooie verschillende voorbeelden gemaakt! Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn kaartje staat erbij, zo leuk deze uitdaging met jullie prachtige voorbeelden! Misschien komt er zo dadelijk nog eentje van mij, ik wil namelijk heel graag kans maken op die mooie stempelsheet, jamjam! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.