zondag 7 juni 2015

Reminder Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

vandaag alweer de reminder van onze challenge Monochroom.
We hebben alweer heel wat mooie kaarten voorbij zien komen. Wat een genot om te zien dat jullie weer zo enthousiast mee doen.

Toch willen we jullie nog wat voorbeeldkaarten laten zien. Die ook wij weer met veel plezier en enige uitdaging voor jullie hebben gemaakt.








Hopelijk hebben we jullie weer genoeg kunnen inspireren om mee te doen of  zelfs voor een 2e keer een kaartje in te sturen.
Wil je gezellig meedoen, klik dan HIER.

De challenge duurt tot en met vrijdag 19 juni 24.00 uur.

Je mag met 2 kaarten mee doen. Zet dan bij de 2e kaart een 2 achter je naam.

Link direct naar je kaart en niet naar je startpagina.

Je bent volg(st)er of wordt het gezellig.

Aan het weer zal het niet liggen. De warmste dag hebben we voorlopig weer gehad.
We wensen jullie allemaal een fijne zondag en heel veel freubelplezier de komende 2 weken.

Creatieve groetjes,
GerJanne, Ingrid, Nelly, Antoinette, Hermien en Monique

2 opmerkingen:

  1. Het zijn weer prachtige reminders meiden voor de lopende Challenge!
    Ik ben ook met iets bezig, maar ook druk, druk druk! dus komt eraan!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik van de challenge las, vond ik dat net iets voor mijn mannenkaart. Ik hoop julliue ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.