zondag 29 maart 2020

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

vandaag start er weer een nieuwe challenge. 
Gelukkig gaat dit gewoon door ondanks de Corona-ellende. Wat zijn we blij met onze hobby! 
En daarom gaan we aan de slag deze challenge met Washi Tape. Ik denk dat iedereen wel een rolletje in huis heeft liggen, dus géén excuus om niet mee te doen 😉
Ik zal jullie gauw de voorbeelden laten zien.

Van onze gastdesigner Diny
Diny



En van ons DT:
GerJanne

Hermien

Colien

Monique

Ingrid
Nelly

Niet moeilijk toch? En we hebben weer een leuke sponsor voor jullie. Deze keer de Egel. 
Wat je kunt winnen blijft nog even een verrassing!



De challenge loopt tot en met vrijdag 24 april en je mag 2 keer meedoen!
We wensen jullie heel veel succes! 

Blijf lekker binnen of haal een frisse neus maar denk aan de 1,5 meter afstand.
Stay safe!!
keep your distance




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

15 opmerkingen:

  1. Hele mooie voorbeelden! Vandaag kwam mijn kaartje online en laat daar nu ook een klein randje washi tape opzitten ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie prachtige voorbeeldkaarten gemaakt dames!
    Bedankt dat ik gastdesigner mocht zijn en jullie mijn kaartje geplaatst hebben....het was erg leuk om te doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb vandaag mijn kaartje geplaatst voor de Challenge....of is het niet de bedoeling dat de gastdesigner meedoet?
      Groetjes Diny

      Verwijderen
  3. Wat een leuke challenge en inderdaad heb ik ook rolletjes liggen dus...
    Gave kaarten heeft het design-team weer gemaakt, inspiratie genoeg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet moeilijk? Ik vind van wel hoor haha. heb ergens nog wel wat liggen....ik ga eens kijken of het lukt. De voorbeelden zijn super! Daar ligt het niet aan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke opdracht, ik ga kijken wat ik er mee kan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden. Ik heb heeeeel veel washi tape, dus ik heb er zin in😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeldkaarten. Maar washi tape heb ik niet dus laat deze aan mij voorbij gaan
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden dames DT team , vrolijke tapes allemaal.
    Mijn kaart opkikker staat erbij , groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie voorbeelden en een leuke challenge! Zo gebruik je je oude rolletjes washi tape weer eens een keertje! Ik moest wel even zoeken.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke challenge, heb meteen een rolletje washi tape uit de kast gehaald. Prachtige DT creaties ook, blijf binnen en knutsel lekker, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee en heb mn kaart gelinkt! Leuke voorbeelden zijn er gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog juist op tijd voor m'n kaart, ik dacht dat het tot morgen was.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.