zondag 24 november 2019

De laatste challenge van 2019 bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

jullie moeten de titel goed lezen hoor, niet schrikken 😉 
Voor 2020 staan er alweer prachtige uitdagingen voor jullie klaar! 
Maar eerst deze nog even afmaken. We hebben het niet al te moeilijk voor jullie gemaakt, we willen graag SEQUINS zien op jullie creatie.
 Ik denk dat iedereen wel sequins ergens in een hoekje heeft liggen. Ik zal jullie snel de voorbeelden van onze gastdesigner en ons DT laten zien.

Onze gastdesigner Rhodé:

Nelly

Colien

Ingrid

Hermien

GerJanne

Monique
Wat vinden jullie ervan? Geen moeilijke challenge toch? 
We zijn benieuwd naar jullie prachtige creaties. Anne-Marije van AnMaCreatief heeft deze keer voor een leuke prijs gezorgd. Het is de laatste keer dat zij ons blog sponsort. Al die jaren heeft ze voor leuke prijsjes gezorgd en daar willen we haar heel hartelijk voor bedanken!


De challenge loopt tot en met vrijdag 20 december. Je mag met 2 kaarten meedoen.
We verheugen ons op jullie mooie kaarten.

Creatieve groetjes,
Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique




You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

14 opmerkingen:

  1. Leuk voorbeelden. Ik ga proberen weer mee te doen en nu op tijd mijn kaartje insturen haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winnaar en top 3 dames alsnog van harte gefeliciteerd en deze challenge én dt-inspiratie glimmen me tegemoet, leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden. Ik ga kijken of ik mee kan doen .
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge en ja die liggen hier ook nog ergens..Mooie voorbeelden dames van het design team. Ik gaan eens brainstormen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een mooie voorbeelden.
    En net toevallig een kaartje af met die dingen erop.
    Ik kan hem pas de 20ste gaan linken naar jullie, want hij is gemaakt voor een andere opdracht die de 20ste daar ingaat. Maar ga hem zeker inplannen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh DT-ers wat zijn jullie voorbeelden prachtig!
    Veel plezier weer van deze challenge!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, die heb ik wel! Leuke uitdaging en wat hebben jullie weer mooie kaartjes gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt...top!
    Ik heb mn kaart gelinkt maar mn naam moest er onder foutje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeld kaartjes DT team , ik probeert
    ook wéér om mee te doen de laatste X ...... Heb mijn
    prijsje ontvangen , helaas kan ik er niks mee en heb
    het pakketje netjes terug gestuurd, mischien is iemand
    anders er heel blij mee Ger-Janne, voor Sinterklaas haha.....
    Groetjes en een goed weekend , van Epie ......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeeld kaartjes DT team , ik probeert
    ook wéér om mee te doen de laatste X ...... Heb mijn
    prijsje ontvangen , helaas kan ik er niks mee en heb
    het pakketje netjes terug gestuurd, mischien is iemand
    anders er heel blij mee Ger-Janne, voor Sinterklaas haha.....
    Groetjes en een goed weekend , van Epie ......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke thema en wat zijn er mooie voorbeelden gemaakt! Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb mijn kaart er zojuist bijgezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Krijg hem er niet meer bijgezet..de link staat er niet meer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.