zondag 20 oktober 2019

Toch nog voldaan aan.....

Hallo lieve blogdinnen,

een week later maar toch aan mijn verplichting voldaan bij Knutsels en Kadootjes.  Het zit er stoer de laatste tijd. Nog steeds is er geen verbetering in mijn arm en ook links begint nu. Komende dinsdag nog een derde keer dryneedling, helpt dat dan nog niet, dan laat ik me doorverwijzen naar het ziekenhuis. Dat prikken is niet fijn en al helemaal niet als het niet helpt. We gaan het zien... maar nu eerst mijn kaart voor jullie als voorbeeld voor de challenge bij Knutsels en Kadootjes.

Zwart-wit-roze.


Het wit is niet echt wit maar dat komt door het sombere weer buiten. Flowers are little smiles that grow from the ground. Een mooie tekst vind ik. Die heb ik gestempeld op een achtergrond gemaakt met de gelliplate. De bloemen die je ziet zaten op een pagina van een tijdschrift. Via een transfer met de gelliplate en acrylverf heb ik hem op de kaart gekregen. Wat is dat een gave techniek. Ik vond het zonde om hier van alles overheen te maken en heb dus alleen de tekst erop gestempeld en een vlinder van Rubberstamp erop geplakt.

Dan is het niet al teveel werk en is het te doen met 2 lamme pootjes....hahaha...maar gewoon maniertjes vinden om te freubelen. 

Doen jullie deze week ook nog gezellig mee en maken jullie er samen met ons een roze blog en week van?
Liefs Monique
Bitmoji Image

13 opmerkingen:

  1. Aan je kaartje is het niet te zien Monique dat je zoveel last hebt want dat is prachtig.
    Balen hoor dat er geen vooruitgang inzit en nu zelfs je andere arm pfff.
    Sterkte en beterschap xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi kaartje en wat slim gedaan met die bloemen! Veel beterschap met je handen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh je kaartje is prachtig!!!
    Wens je veel beterschap en dat alles maar gauw goed mag komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend Monique dat je zoveel pijn hebt. Extra knap dus dat je dit prachtige kaartje hebt weten te maken, de tekst is inderdaad super erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bah wat vervelend dat het nog steeds niet lukt met je arm. En helaas zo herkenbaar..... Mijn rechterschouder gaat goed na de injectie voor de slijmbeursontsteking maar morgen moet ik voor onderzoek naar het ziekenhuis voor de linkerarm/schouder. Voelt anders dan rechts maar kan hem ook niet omhoog krijgen en erg veel pijn. We kunnen wel samen naar de arts morgen!
    Maar ondanks alles heb je een mooie kaart gemaakt. Ik ga me maar eens verdiepen in de gelli-plate. Hoor en zie er veel over maar heb geen idee wat het is en wat je er mee kunt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zit je niet mee Monique, hoop dat 3x scheepsrecht is! Schitterende kaart heb je toch nog weten te maken!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kaart, Monique. Zal me eens in die techniek gaan verdiepen.
    Succes met je armen. Ik ben er vorig jaar voor naar de fysio geweest en uiteindelijk was de pijn weg, maar nu begint het in beide armen weer op te spelen, helaas.
    Sterkte ermee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hopelijk snel beterschap hoor!
    Heel mooie kaart! Vandaag ook een kaartje gemaakt voor K&K, komt pas later op het blog, eerst versturen...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed van je Monique, een extra reminder op het blog! Hij is supermooi geworden. Balen dat je nu van je andere arm last krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Monique, jammer van je arm hopelijk gaat er verbetering komen.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een kunstig kaartje!!
    En daar met 2 zere armen, heel knap gedaan.
    Je hebt gelijk, zonde om nog veel meer op deze kaart te plakken!
    Wat balen van je armen zeg.
    Ik heb ooit ook dry needling gehad, in mijn nek, nou echt, wat een ellende is dat!!!!!
    Als het niet helpt laat je dan inderdaad doorsturen,, want zo kun je niet langer doorgaan, toch?!
    Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat is dat een mooie achtergrond Monique en dat zou inderdaad zonde zijn om te bedekken. Prachtige kaart. Zeker niet te lang blijven tobben als de therapie niet helpt, sterkte en beterschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Balen dat je (nog) geen resultaat van de behandeling merkt! Hoop dat de laatste wel verlichting geeft en wens je sterkte!
    Mooie kaart en een heel mooie gelli transferprint! Echt gaaf gelukt en mooi met de rustige aanvulling! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.