zondag 1 september 2019

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes


Hallo allemaal,

wat gaat de tijd snel. Gisteren hebben we voorlopig de laatste snikhete dag gehad.
Dat mag ook wel. Het moet nu weer knutselweer worden.
Lekker terugtrekken op de kamer of in de kamer en heerlijk aan de freubel.
Nou dan heb ik een mooie challenge voor jullie waar volgens mij iedereen aan mee kan doen. Gebruik een stans met een stiksteekje!
Dus niet met een pen maar een stans.
En of het nou een recht steekje is of een zigzagsteek. Geen probleem.

Dit zijn de voorbeelden van ons DT en natuurlijk onze gastdesigner Nicole.
Nicole GDT

GerJanne


Ingrid
Nelly

Colien

Hermien



Monique


Wat vinden jullie ervan. Een ruime keus van voorbeelden denk ik. Dat moet gaan lukken.

De sponsor is deze keer de Egel. Wat het wordt is nog een verrassing maar dat mag de knutselpret toch niet drukken....

Jullie mogen met 2 kaarten meedoen en de challenge loopt tot en met vrijdag 27 september.
Heel veel plezier ermee!

Creatieve groetjes, 
Colien, Nelly, Hermien, Ingrid, GerJanne en Monique

Julia 1 en 2
Nita 1 en 2






You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

9 opmerkingen:

  1. Leuke voorbeelden dames.
    Ga kijken of ik weer mee kan doen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames en super leuke challenge met mooie voorbeelden van DT :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb mijn kaart er zojuist bijgezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. https://hobbyhoogland.blogspot.com/2019/09/feestje.html Heb mijn kaart samen met Gerie proberen te plaatsen maar lukte niet omdat mijn laptop weggeweest is vraagt hij wachtwoord enz. weet ik allemaal niet , moet ik aan mijn zoon vragen. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes van het team! Ik doe weer mee. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes ik doe nog een keertje mee.
    Groetjes,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De link is al dicht. Er staat dat we in kunnen leveren tot en met 27 september
    Hier is mijn kaart https://cre-aartje.blogspot.com/2019/09/herfst.html
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Aartje, dat is mijn schuld. Iets met pm en am. En ik ben met vakantie. Ik zal op je blog kijken en tel de kaart mee als nr 92.
      Groetjes, Monique

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.