zondag 26 mei 2019

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

Hallo freubelvriendinnen,

Door omstandigheden verschijnt het winnaarsbericht later dan jullie van ons gewend zijn.
Wel vandaag nog, dus houd ons blog in de gaten!
Vandaag start er weer een nieuwe challenge. Dit keer vragen wij om driehoekjes op jullie kaart.

Het team en de gastdesigners zijn goed bezig geweest en hebben mooie voorbeelden gemaakt.
Allereerst onze gastdesigners:
Karen


Nita

En van het team:

Hermien

Ingrid

Nelly

GerJanne

Colien

Monique

Ik denk dat we met deze voorbeelden jullie wel kunnen inspireren. 
Variatie genoeg. En voor deze challenge mag ik (Monique) zelf de sponsor zijn. 
Ik heb hoop ik een leuke prijs samengesteld.



De challenge loopt tot en met vrijdagavond 21 juni 00.00 uur!
Heel veel creativiteit en plezier gewenst van ons allemaal.

Ingrid, Hermien, Nelly, Colien, GerJanne en Monique.

Julia









You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

8 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige voorbeelden, en zo verschillend! TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie voorbeelden zijn weer heel verschillend er is veel
    mogelijk en dit recept moet me wel lukken!
    gr. Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden! Allemaal met driehoekjes maar allemaal anders!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten!!!

    Kunnen jullie bovenstaande tekst verwijderen of is dat niet mogelijk? 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppertjes weer en heb mijn driehoekjes geplaatst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! De linkup is gesloten :( zouden jullie deze willen openen?
    Ik wil graag nog meedoen met mijn post :)
    https://yvettecreates.blogspot.com/2019/06/the-challenge-of-challenges.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn kaartje voor de Challenge op mijn blog gezet.
    https://suzanna-suzan.blogspot.com/2019/06/knutsels-en-kadootjes.html
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.