zondag 14 april 2019

Oranje blijft nog even boven!


Hoi allemaal!

Daar zijn we alweer met de reminder voor onze challenge 'Oranje Boven'.
We hebben al verrassende inzendingen en hopen op nog meer vrolijkheid. Want of oranje nou je kleur is of niet, vrolijk is het wel.
Om nog wat inspiratie te geven hebben we reminders gemaakt!

Ingrid

Hermien

Monique

GerJanne

Nelly

Colien

Gezellig ziet het er allemaal uit hè?
De challenge loopt tot de 26e april. Er is een gave prijs te winnen. Die kun je >HIER<
bekijken en ook daar kun je je kaartje linken.

Fijne zondag!

Craetieve groetjes van
Hermien, Ingrid, Nelly, Colien,  Monique en GerJanne


7 opmerkingen:

  1. Ik heb net mijn 2de kaart gelinkt.
    Oranje is inderdaad niet mijn kleur, maar ik word er steeds vrolijker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zeker gezellig uit! Ik moet er nog voor gaan zitten, loop een beetje achter... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorbeelden maar ik sla deze keer over.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow meiden wat een bjoeties van voorbeelden door jullie gemaakt!
    Heel veel plezier van deze challenge!
    xx Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerjanne ,

    Mooie voorbeelden van jullie creatieve team.
    Ik ben dit weekend naar de Art Specially geweest en vandaag naar een soort hobbywinkel waar ze ook Demo`s en mini ws - jes gaven dus zoveel ideetjes opgedaan .
    Maar nu is het weekend weer bijna voorbij en ga ik nog ff strijk doen maar er zal deze week nog wel even tijd voorbijkomen en dan ga ik proberen mee te doen aan de Oranje koorts hihi

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge en prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Mijn kaartje staat erbij.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige reminders hoor dames DT team !!
    Greotjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.