zondag 6 januari 2019

De 1e challenge van het jaar

Hallo allemaal, 

allereerst de beste wensen voor 2019! 
Ik hoop dat het een leuk, gezond en creatief jaar gaat worden!


Vandaag starten we weer met de eerste challenge van dit jaar.
Onze nieuwe sponsor is Angela van Mijn Hobbyhonk.


Als nieuwe sponsor in 2019 is mij gevraagd een klein voorstelberichtje te schrijven.
Dus bij deze.... 
Ik ben - net als zovelen van jullie - een fervent freubelaar. Menigeen heeft als motto 'een dag niet gefreubeld is een dag niet geleefd'. Dit is inmiddels ook mijn levensmotto. Het is heerlijk ontspannend en je kunt er je hele ziel en zaligheid in kwijt.... tenminste dat vind ik. 
Door de jaren heen heb ik (te) veel hobbyspullen verzameld en aangezien je niet met alles kunt werken, ben ik in augustus vorig jaar een maandelijkse challenge begonnen op mijn blog 'Mijn Hobbyhonk', waar ik steeds een prijsje uitloof voor de winnaar. Dit had tot gevolg dat GerJanne mij vroeg of ik wellicht het Knutsels en Kadootjes challengeblog wilde sponsoren. Hierop heb ik volmondig ja gezegd en ik vind het dan ook een eer om sponsor te mogen zijn van dit geweldige challengeblog.

Superleuk Angela dat je ons wilt sponsoren! En dan nu het thema van de challenge.
Omdat Angela onze nieuwe sponsor is, hebben we gekozen voor de letter A, een letterchallenge. 
Alles mag als het maar met de letter A begint. 
We denken dat iedereen hier wel mee uit de voeten kan.

Dit zijn de voorbeelden van het team:


Monique (A van aap)

Hermien

Hermien (A van appels/appelcake)

Nelly  (A van Angela)

Colien  (A van Amaryllis)

GerJanne (A van ananas)

Ingrid (A van Alfabet, Angela en Amazing)


Wat vinden jullie ervan? Gaan jullie meedoen?

Deze prijs stelt Angela beschikbaar:



Super toch?

De challenge loopt tot en met vrijdag 1 februari 23.55 uur. En zoals altijd mag je met 2 kaarten meedoen. We zijn reuze benieuwd welke dingen jullie verzinnen met een A!

Creatieve groetjes van

Hermien, Nelly, Colien, Ingrid, GerJanne en Monique
Boanita






13 opmerkingen:

  1. Een super leuk bedachte challenge zo aan het begin van het nieuwe jaar en wat een enige inspiratiekaarten van het DT. De persoonlijke om jullie nieuwe sponsor Angela te bedanken zijn echt lief!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Alfabet challenge en wat een leuke voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie challenge DT kaarten zijn gaaf en lekker verschillend geworden zo met de letter A! Hele leuke challenge en heel lief van Angela om te gaan sponsoren!
    Fijne zondag! groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat Angela deze maand de sponsor is. En een leuke challenge.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en lieve Angela!!!
    Ik heb mijn creatie gelinkt,hopelijk voldoet hij en anders hoor ik het wel :-)
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteraard nog de beste wensen voor 2019! Wat een leuke challenge is dit, mijn kaartje staat erbij, het gaat over de A van aap. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom Angela als sponsor en het is weer een leuke challenge!. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk, kwam jullie laatst tegen toen ik aan het surfen was, en heb jullie gelijk op mijn blog erbij gezet (met behulp van iemand, want het dat nog nooit gedaan) Dus doe nu ook mee met de challenge. Leuke voorbeelden, soms moet je heel anders denken, en dat is toch vrij moeilijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuke challenge en een prachtige inspiratie van DT dames !!
    Dan nog het mooie sponsor prijsje , ik doe graag mee met jullie.
    Veel hobbyplezier allemaal en een goed weekeinde , doeghh Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn er leuke voorbeelden gemaakt zeg! Eerlijk gezegd vond ik het niet super makkelijk om iets met een A te bedenken, behalve auto dan, hihi. Daarom is dit wel een echte uitdaging, maar dat is juist het leuke toch? Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.