maandag 23 juli 2018

Winnaars van de feestchallenge!


Hoi allemaal,

Monique heeft gisteren al iedereen bedankt voor het meedoen aan de bloghop, het oplossen van de puzzel en voor de moeite nemen om overal een reactie achter te laten. Dat waren de voorwaarden om mee te dingen naar de prijzen. 
Voor ons als DT was dat een uitdaging op zich, om dat uit te zoeken!

Op het challengeblog zelf was geen prijs te winnen, maar wel het gastdesignerschap voor de volgende keer. En dat is geworden, random, zoals altijd:

En dat is........ Het Valkennest!

Maia, van harte gefeliciteerd ! 
Wil je een mailtje sturen naar Monique als je het leuk vindt de volgende ronde gastdesigner te zijn? Wij zouden het heel leuk vinden, in elk geval....

Dan de winnaars van de individuele prijzen:

Irene M heeft gewonnen bij Hermien
Daphne heeft gewonnen bij Ingrid
Gerie heeft gewonnen bij Colien
Joanne K. heeft gewonnen bij Nelly
Janneke Vink heeft gewonnen bij Monique
Sylvia Hoekman heeft gewonnen bij GerJanne

Nu is het dus de bedoeling dat jullie op de blogs van de DT leden het email adres zoeken en doorgeven dat je de winnaar bent van de feestchallenge en je adres doorgeeft. De prijzen worden dan zo snel als mogelijk is, opgestuurd.

En hebben jullie de leuke nieuwe challenge al gezien? Hij duurt 6 weken, dus alle tijd, ook als je op vakantie gaat. Op 2 september verschijnt de nieuwe challenge en tot die tijd kun je twee keer meedoen met de sketch-uitdaging.

Creatieve groetjes,
Hermien, Ingrid, Colien, Nelly, Monique en GerJanne

10 opmerkingen:

  1. Wát super leuk dat mijn vouwkaart door Hermien is gekozen, heel blij mee en ook alle andere winnaressen en Maia van harte gefeliciteerd!
    Ik heb buikgriep en ben er goed ziek van en dan ook nog die hitte. ..is toch dus deze verrassing is een welkome oppepper! Ik duik mijn bedje weer i pufpufpuf...

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was ook een geweldige feestelijke challenge en dan te zien dat ik één van de gelukkige ben die met de neus in de prijzen is gevallen is echt enorm leuk! Alle anderen ook van harte Gefeliciteerd en Maia succes met je gast designer kaartje! Mijn mail komt eraan Colien en dames succes met de nieuwe challenge en voor iedereen die op vakantie gaat, heel veel plezier!!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alle winnaars gefeliciteerd, ik vond het leuk om mee te doen was een leuke challenge
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben echt een bofkont dat ik een prachtige prijs bij GerJanne heb gewonnen,waarvoor mijn hartelijke dank!. Maia succes met de GDT kaart en Irene M(beterschap!),Daphne,Gerie,Joanne K en Janneke Vink allen proficiat!. Iedereen fijne vakantie en succes met de nieuwe challenge. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel, in het bijzonder Ingrid, dat ik mocht winnen.
    Ik heb meteen een mailtje gestuurd.
    Ik vond het een leuke "bloghop" en chsllenge en heel leuk om mee te doen.
    Ik ga zeker mijn best doen om er de volgende keer ook weer bij te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan alle dames die gewonnen hebben. Dit was met recht een feest(je) te noemen ;P Op naar het volgende LUSTRUM
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal van harte gefeliciteerd dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames! Veel plezier met de prijzen en Maia met je gastdesignerschap.
    Super leuke actie van jullie met deze lustrum!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat dames!
    Ik zit in Engeland vakantie te vieren en lees net pas dat ik het gastdesignerschap gewonnen heb, leuk!
    Ik ga Monique een mailtje sturen en hoop dat ik nog op tijd iets kan freubelen.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.