zondag 24 juni 2018

HOERA ! FEEST! PROOST! KNUTSELS EN KADOOTJES 5 JAAR!

Hoi hoi!!

Vandaag is het dan zover en vieren we met jullie ons 5 jarig bestaan. We schreven er al over naar aanleiding van de DT dag en vandaag start het feest dat maar liefst bijna 4 weken duurt!
We hebben bedacht dat we graag een feestelijke kaart met als optie cijfers op je kaart willen zien. Het maakt niet uit voor wat voor gelegenheid, als het maar feest is.
Daarnaast geven we niet 1 prijs, maar 6 prijzen weg! Ieder van ons team stelt een prijs beschikbaar die te vinden is op het betreffende blog.

En omdat jullie natuurlijk toch willen weten welke prijzen dat zijn, hebben we er een bloghop aan gekoppeld. En dat is nog niet alles. Op elk blog staat op de foto een letter.
Soms heel goed verstopt, en soms wat minder. De bedoeling is dat je alle letters verzamelt en als je de letters gevonden hebt kun je daar een woord van vormen.
Ze staan nog niet in de goede volgorde, dus het wordt even puzzelen.....
Denk je het juiste woord gevonden te hebben dan kun je dat mailen naar Monique: m.eding@live.nl

De eerste kaart waar een letter verstopt zit zie je hieronder. Een heel toepasselijke kaart, door Nelly gemaakt.





De bloghop volgorde is:




Je eindigt dan bij Monique en kunt haar meteen het woord mailen. Je mag ook wachten tot je je kaart plaatst.
 Een prijs kun je winnen als je dus een kaart plaatst, overal een reactie achterlaat en het woord raadt. 
Je hebt de tijd tot vrijdagavond 20 juli 23:55 uur en je mag met 2 kaarten meedoen.

We hopen dat jullie massaal met ons meevieren.

Creatieve groetjes,
Colien, Hermien, Nelly, Ingrid, Monique en GerJanne


49 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie alweer 5jaar bestaan. En wat leuke opdrachten om prijzen te kunnen winnen. Ik ga zeker mee doen. Eerst maar hoppen naar alle blogs om inspiratie op te doen. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hieraan! Dikke proficiat en hoop dat jullie nog heel lang zo gezellig mogen doorgaan want zonder K&K wordt blogland een stuk minder leuk!
    Ga later gezellig hoppen, bΓ©n benieuwd!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOERAAAAA dusπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽˆπŸŽπŸŽπŸŽπŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽ‚

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat!!! Ga nog maar lekker lang door met dit leuke challengeblog. Super om zo'n geweldig team te hebben!
    Ik ga hoppen!!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!!
    Ik ben nog geen 5 jaar volger, maar sinds ik volger ben die ik wel (bijna) altijd mee met de challenges!!
    Ze spreken mij aan en de ideeΓ«n komen dan als vanzelf, telkens weer.

    Leuk ook, zo'n bloghop, ik doe zeker mee, maar puzzelen is echt niet mijn ding. En iets zoeken....pff, als ik wat kwijt ben bel ik meestal mijn moeder, die weet alles, whahaaa. (Ik ben al 30 jaar het huis uitπŸ˜‚).
    Maar ik ga even hoppen en kijken naar al het leuks.
    En met de challenge doe ik zeker mee!! Hij is weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, via Monique ben ik hier gekomen
    en ben volger geworden! Het ziet er mooie uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig gestaan en een prachtige kaart.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,Ingrid, Hermien, GerJanne, Colien en Nelly....FEEST is het zeker hier en gefeliciteerd met deze mijlpaal en ga nog maar een hele poos door, want bij jullie is het altijd één en al gezelligheid!!! Ga zeker mee doen met jullie hop en heb al wat letters bij jullie prachtige, feestelijke kaarten gezien!! Veel plezier van deze challenge en blijf genieten als team!!!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allemaal! Super leuke uitdagingen elke keer en je merkt dat jullie er als team veel plezier in hebben! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan doe altijd met plezier mee aan de uitdagingen hoop dat het nog lang doorgaat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Dat jullie nog maar heel lang door mogen en kunnen gaan! Je kaartje is een leuke! Lekker vrolijk met mooie kleurtjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congrats !!!! 5 jaar !!
    Ga zo door !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan.
    Als dit al zo lang duurt dan hebben jullie het vast gezellig met elkaar.
    Het woord van de bloghop met de mooie kaarten heb ik gevonden. Ik stuur een mailje. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat vliegt de tijd; 5 jaar alweer. En wat zijn jullie uitgegroeid tot een challengeblog dat niet meer weg te denken is in blogland..... een dikke proficiat waard en op naar de 10 jaar!
    Schitterende kaart Nelly.... prachtige vrolijke feestkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Monique, Hermien, GerJanne, Nelly, Ingrid en Colien,
    Allereerst een dikke proficiat met jullie 5 jarige blogverjaardag. Dat is inderdaad een feestje waard en zo leuk dat jullie dit met ons willen vieren. Het mooie schudkaartje van Nelly hierboven is een mooie inkopper!
    Ik ben heel benieuwd naar de andere feestelijke kaarten, dus ik hop gezellig verder...

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met dit mooie feest!
    Op naar de volgende 5 jaar.
    Super leuk dat jullie dit doen.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De voorbeelden waren ook erg gaaf en inmiddels is de puzzel opgelost en de mail verstuurd ;)

      Verwijderen
  17. van harte gefeliciteerd met jullie's 5 jarig bestaan.
    de dames hebben hele leuke voorbeeldkaarten gemaakt!!

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan. Nog vele creatieve jaren erbij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk idee deze bloghop ter ere van jullie eerste lustrum! Ik ga gezellig op zoek naar de letters en geniet ondertussen van jullie feestelijke kaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd dames en wat hebben jullie er hier al een feestje van gemaakt. De bloghop voltooid en overal genoten van mooie, leuke , vrolijke en feestelijke creaties. Ik ga zeker proberen een kaart voor deze mijlpaal te maken. Op naar de 10 jaar ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allemaal van harte gefeliciteerd!
    Super leuke challenge en een leuke puzzel, opgelost!!!!!!:)
    Jullie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt.
    Bedankt dames, voor de mooie inspiratie kaarten, reacties die jullie op onze blogs achterlaten, en vooral de gezelligheid!!!!
    Natuurlijk ga ik meedoen met de Feest Challenge.
    Hieperdepiephoera, ga zo door!!!!!Veel plezier!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke opdracht om alle letter te zoeken. het was soms even goed zoeken maar ik denk dat ik alles heb gevonden. groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd dames met jullie 5jarige jubileum hartstikke leuk en ikhoop dat er nog vele jaartjes bij mogen komen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan ! Dit is al een heel gaaf kaartje, superleuke kleurtjes !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met jullie eerste jubileum. Een geweldig blog en prachtig tem. Succes met het vervolg en leuk die bloghop die jullie doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 5 Jaar al...en dan te bedenken dat ik jullie pas vorig jaar heb gevonden en steeds met veel plezier meedoe...Van Harte!!! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Proficiat met jullie 5-jarig bestaan. Een leuke actie hebben jullie georganiseerd. Ik zal eens bloghoppen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 5 jaar alweer... Wat geweldig dames! Jullie zijn dan ook een leuk blog en team met toffe en diverse challenges. Geen wonder dat jullie al 5 jaar meedraaien. Ik hoop dan ook van harte dat jullie blog nog vele jaartjes mag blijven bestaan! Gefeliciteerd, doe zo voort en ik ga hoppen... Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan!!!. Leuk idee de bloghop en een challenge waar je vrolijk van wordt,een en al feest dus. Geniet van alles,want dat hebben jullie verdiend. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan. Ik hoop dat er nog veel jaartjes bij mogen komen. Leuke schudkaart heb je voor het jubileum gemaakt Nelly. Ik heb net
    ook de andere feestelijke kaarten bewonderd. Nu nog aan het puzzelen met de letters.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Feest bij K&K voor het team en voor de volgers. Proficiat en ik hoop dat er nog veel gezellige jaren samen zullen volgen!
    Ik heb mijn kaart geplaatst en hoop dat het cijfer geen zoekplaatje is (zoals de letters bij de teamleden!).
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan, ik hoop dat jullie nog jaren doorgaan met dit leuke challenge blog.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Monique, Hermien, GerJanne, Nelly, Ingrid en Colien,
    van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan.
    Jullie hebben er een leuke challenge met puzzel aan gekoppeld.
    De puzzel heb ik opgelost en per mail doorgestuurd.
    Mijn kaartje komt er zaterdag op.
    Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan....zo gezellig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met jullie jubileum dames! Wat een plezier altijd om jullie blog te bezoeken, ga maar lekker nog een tijdje door! De bloghop was erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk alweer 5 jaar! Nog lekker doorgaan hoor, veel succes!
    Mijn kaartje is geplaatst en ik ga nu ff de bloghop doen. Bovenstaand kaartje van Nelly is al superleuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super hoor al 5 jaar dit leuke challenge blog en dan van klein naar een groter team .Ik wens jullie alemaal van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal en nog heel veel knutsel plezier maar dat zal geen probleem zijn hihi.
    Nelly is al goed bezig geweest met haar mooie creatie hierboven .
    Ga zo door en ik ga gezellig even verder hoppen .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  37. gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan
    op naar de volgende 5 jaar
    dit is echt een mijlpaal
    ik ga weer verder hoppen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk! Ik deed al vaak mee met k en k. Nu ga ik wat hoppen en puzzelen.
    Proficiat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super gezellig, super team, super moeilijk letterspel waaaah, super gefeliciteerd allemaal!
    Jammer dat het woord waarschijnlijk niet " super" is, ik blijf nog even puzzelen haha.
    Groetjes en houden zo dit gezellige blog!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd met jullie 5 jarige jubileum van K&K !
    Dat we nog lang van alle mooie kaartjes mogen genieten
    Véél inspiratie groetjes van Epie Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart ... gefeliciteerd met dit feestje, ik hop mee!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beste meiden van knutsels en kadootjes,
    Super dat jullie al 5 jaar bestaan. Ik hoop dat jullie minimaal nog net zo lang doorgaan. Mijn kaartje heb ik gisteren gepost.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow... what an awesome Challenge with all the amazing DT inspirations - also the reminder projects! WOW WOW WOW!!!! Happy 5. Birthday and best wishes for many many more years!

    Sunny and lovely greetings
    Doris
    Kleido’s BastelStΓΌble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#19 – From the kitchen)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. and I've finished with the blog hop - wow! What amazing creations! I've a lot of fun, girls!

      Verwijderen
  44. Prachtige kaart van nelly. En wat een leuk idee!!
    Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan en nog vele jaren erbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ken jullie nog niet zo lang maar ik doe erg graag mee met challenges.
    Gefeliciteerd!
    Nelly ik vind jouw kaart erg leuk .

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.