zondag 15 oktober 2017

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

het is 15 oktober en het belooft een hele mooie dag te worden wat het weer betreft. Dus dat wordt heerlijk naar buiten gaan met z'n allen. Maar niet voordat ik jullie verteld heb wat het thema voor onze nieuwe challenge is.

Deze keer vragen we om een borduurkaart of een schudkaart.


Dus jullie hebben de keuze!


Allereerst de kaarten van onze gastdesigners.

Elle-Jeane



En de voorbeeldkaarten van het team:







En dan de prijs die onze Ingrid voor jullie beschikbaar stelt:




Is dat geen prachtige prijs?

Doen jullie allemaal weer gezellig mee? We hopen van wel!
Jullie kunnen meedoen tot en met 10 november 23.55 uur.
Dat komt mooi uit, dan zijn we als team het hele weekend bij elkaar. 

Creatieve groetjes van Ingrid, Nelly, Hermien, GerJanne en Monique.









22 opmerkingen:

  1. Joehoeeee een challenge naar m'n hartje :-)
    En wat een gave prijs,ik ga m'n best doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat hebben jullie weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge. Ik heb toevallig van die plakbolletjes gekocht en dacht er kerstballen van te maken. Ga het proberen. Veel succes met de challenge. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge. Ik heb toevallig van die plakbolletjes gekocht en dacht er kerstballen van te maken. Ga het proberen. Veel succes met de challenge. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten en een leuke challenge.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Trouwens ze zijn allemaal leuk! EEn leuke challenge. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe opdracht. Super prijs. Ik doe mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nice challenge. I accidentally bought those sticky balls and thought of Christmas balls. go try it. good luck with the challenge.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is weer een leukerd, heb pas een borduurkaart gemaakt maar een schudkaart is ook weer eens leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schudden maar!... gaat me beter af dan borduren en zie dat ik de eerste ben met een schudkaartje, want er wordt ook heel veel geborduurd in Blogland! Heel leuk een keuze Challenge!! Jullie DT voorbeelden zijn weer super!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geborduurd en geschud! Kon niet kiezen...;) Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WWooww mooie voorbeelden dames DT !!!!
    Heb gekozen voor borduren mijn kaart staat erbij .
    Fijn weekend allemaal , have fun
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo ik heb zojuist een kaart van mijn moeder Martje erbij gezet. Ben benieuwd. Leuke uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn eigen kaart staat er ook bij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een schudkaart uit de mouw geschud! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn bijdrage staat gelinkt.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik sta er bij....pfff, echt niet makkelijk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn eerste bijdrage staat erbij ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb zojuist de tweede kaart van mijn mijn moeder Martje erbij gezet. De tweede kaart is een schudkaart dus een borduurkaart was de eerste en nu schudden maar....Een echte uitdaging voor mijn moeder . Ze had heel lang geleden eens een schudkaart gemaakt maar the is haar gelukt. . ben benieuwd wat jullie van haar kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very nice your blog and article. I like this blog thank for sharing.

    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.