zondag 17 september 2017

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

vandaag start weer een nieuwe challenge. Maar eerst heb ik voor jullie de winnaar van de easelkaartchallenge. We hebben geweldig mooie kaarten voorbij zien komen. Onze dank daarvoor!

Vanaf nu gaan we de winnaar random kiezen en maken we d.m.v. onze eigen voorkeuren een top 3. De mensen die in de top 3 eindigen, nodigen we graag uit voor een gastdesignerschap.

Onze eerste random winnares is geworden Lonneke. Van harte gefeliciteerd Lonneke. Wil je mij je adres gegevens sturen? Zodat de sponsor het prijsje naar je op kan sturen. m.eding@live.nl

En onze top 3 bestaat uit de volgende winnaressen:
Op 1 Suzanna

Op 2: Nelleke

Op 3: Elle-Jeanne

Van harte gefeliciteerd dames met jullie top 3 notering. Wanneer jullie het leuk vinden om gastdesigner te zijn, zie ik jullie mail graag tegemoet. m.eding@live.nl

***************************************

En dan nu de nieuwe challenge.  Het thema deze keer is:

Maak een babykaart. Maar niet in roze en niet in blauwe!

En hier zijn onze voorbeelden.....

Allereerst onze gastdesigners 


Epie


Rhodé

En dan onze eigen voorbeelden voor jullie.....

Nelly

Hermien

Ingrid

Monique

GerJanne

Onze sponsor voor deze maand is Agnes Verhoeven van Hobbyshop Agnes. Met deze 2 mooie letterstansen.


We hopen weer op een heleboel leuke en natuurlijk mooie inzendingen. 
En dat is in de regel geen probleem.

 De challenge loopt tot en met vrijdag 13 oktober 23.55 uur.

Heel veel plezier en succes gewenst!

Ingrid, Hermien, Nelly, Antoinette, GerJanne en Monique.

Elle-Jeanne

Karen
Elle-Jeanne
Sylvia Hoekman









20 opmerkingen:

  1. Van harte dames en wat heeft het team weer haar best gedaan op deze challenge! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps: ik vind het altijd leuk de winnende kaartjes te bekijken en evt een berichtje achter te laten, maar ik zie de kaart van Nelleke niet...of kijk ik er nu overheen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het.... het is nummer 30. Nelleke' blog heet Farmerblog.

      Verwijderen
    2. Aha, vandaar! Bedankt! Groetjes Ela

      Verwijderen
  3. prachtige voorbeeldkaartjes! Leuke challenge, had net voor vandaag een babykaartje ingepland...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaressen! Leuke nieuwe challenge, ik ga er eens over nadenken.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Lonneke! En super dat ik ik in de top 3 sta, ook de andere dames gefeliciteerd! Vind het een hele eer, ik stuur een pbtje
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan alle winnaars! Een hele leuke nieuwe opdracht ook, ik doe zeker weer mee.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie inspiratie kaartjes dames DT en weer een leuk thema !!
    Gefeliciteerd voor alle winaars en gezellig dat ik GD mag zijn.
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat leuk om mijn naam in de top 3 te zien staan. Daar ben ik blij mee.
    De andere winnaressen ook van harte gefeliciteerd! groetjes, Nelleke
    Ps. het thema is leuk, ik heb een babykaartje nodig en het begint al te rommelen daarboven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd aan alle winnaressen, leuk hoor. Prachtige voorbeeldkaarten voor weer een leuke challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging weer! En winnaressen gefeliciteerd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke Challenge DT en ook jullie voorbeelden zijn weer heel divers!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd aan de winnaars, het waren weer echte toppertjes
    en het designpteam heeft eer geweldig hun best gedaan voor deze leuke challenge
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn bijdrage staat erbij,mocht hij toch niet voldoen aan de voorwaarden dan haal hem maar weg ;)
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Winnaars gefeliciteerd. Leuke uitdaging. om eens een babykaart in andere kleuren te maken dan roze of blauw. Het is mij ook gelukt om mee te doen bij jullie uitdaging. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn babykaartje zojuist geplaatst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations to all the winners, nice to hear. Beautiful example cards for a nice challenge.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.