zondag 16 april 2017

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

vandaag start er weer een nieuwe challenge. Dit keer is het een lift-challenge. Onze Ingrid heeft de te liften kaart uitgezocht. Het is een kaart gemaakt door Kimberley van Diepen.


Ik denk dat dit een niet al te moeilijke challenge is. Maar wel een hele leuke! Kijk maar eens naar de voorbeelden van het DT. Allemaal verschillend....

Nelly

Hermien

Ingrid

GerJanne

Monique
Zoals jullie zien, een verscheidenheid aan kaarten. Onze sponsor voor deze maand is Ingrid van Ingrid's Scrapfrutsels


Is dit geen geweldige prijs? Die leuke kippetjes en het kleurrijke papier.

De challenge loopt tot en met vrijdag 12 mei 23.55 uur.
Je mag met 2 kaarten meedoen.

We wensen jullie heel veel succes!

Creatieve groetjes van  Ingrid, Hermien, Antoinette, Nelly, GerJanne en Monique.








9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitdaging en mooie voorbeelden. Ik krijg inspiratie! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes Dt
    Fijne Paasdagen / Happy Easter
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten en leuke uitdaging.
    Fijne paasdagen,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuke voorbeelden. Ik ga mijn best doen weer mee te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog nooit een liftkaart gemaakt, maar ik vind dit wel een hele leuke uitdaging.
    We zullen eens proberen.
    Mooie voorbeeldjes en een hele leuke prijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging ga ook proberen mee te doen!! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge. Mijn kaartje staat erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge en mooie voorbeelden. Zojuist mijn bijdrage geplaatst.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De mijne staat erbij maar ipv mijn naam staat er mijn blognaam en de titel van mijn bericht. Dat was niet de bedoeling! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.