zondag 19 februari 2017

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes


Hallo allemaal, 

vandaag begint er weer een nieuwe challenge. De vorige challenge was een succes! Maar liefst 78 deelnames. Wat hebben we een mooie kaarten voorbij zien komen. 

De nieuwe challenge heeft als thema "Persoonlijk" Wij willen graag een naam en/of leeftijd op je kaart zien. Hieronder heb ik mooie voorbeelden van ons DT. Maar eerst van Martina onze gastdesigner.

Martina


Nelly

GerJanne


Antoinette

Hermien

Ingrid

Monique






Wat vinden jullie van onze voorbeelden? Het lijkt me deze keer geen moeilijke opdracht. Een kaart persoonlijk maken is toch altijd wel heel erg leuk.
Dus ik zou zeggen "Leef je uit"

De prijs voor deze challenge is beschikbaar gesteld door de Egel.


De challenge loopt tot en met vrijdag 17 maart 23.55 uur.

De regels staan rechts bovenin.

We wensen jullie veel succes en natuurlijk heel veel plezier met het maken van mooie kaarten.
En we hopen natuurlijk weer op een heleboel inzendingen. Wie weet gaan we de 100 weer halen.

Creatieve groetjes,
Hermien, Ingrid, Nelly, Antoinette, GerJanne en Monique







12 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeldkaarten. En inderdaad een thema die goed te doen is ;)
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende voorbeeldkaarten met een leuk thema!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaartjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie inspirerende kaarten hebben jullie gemaakt. En wat een leuke opdracht. Daar ga ik lekker mee aan de slag.groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een inspiratie laten jullie zien...prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Dt creatie's !! weer een leuke challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten van dames DT en een thema
    waar ik wel iets mee kon doen dus staat erbij .
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten al zeg. Die van mij staat er ook bij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig jullie voorbeeld kaarten!
    Ik doe graag mee met een babykaartje.
    Succes allemaal en een fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een enige challenge dus heb zojuist mijn bijdrage gelinkt: eigenlijk kunnen ze allebei maar ik heb voor de speciale onderste gekozen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitdaging Dat blijkt. jullie hebben al veel deelnemers. Leuk!~het is mij ook nog net gelukt om mee te doen. Het team laat ook iedere keer erg leuke inspiratie zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    เย็ดสาว

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.